Bekijk bijlage 358516 tattoo van mijn man (en moet je je dan eens voorstellen dat mijn man altijd anti-tattoo was)
Haar naam op mijn pols En haar naam als muzieknoten in het accoord en op de goede toonhoogte uit het liedje van Elton John (heb de bladmuziek ook meegenomen toen en daar is het van overgenomen). Mijn dochter heet Nikita Het meest mooie vind ik wel dat alleen (blad)muziekkenners mij vragen: welk liedje is dat, haha. Heel veel mensen denken dat ik "gewoon" 3 muzieknoten heb staan.
Wat een mooie tattoo's komen er voorbij. Yenolah wat super dat je nu eindelijk een mooie afbeelding hebt gevonden! Nu nog een afspraak maken
Ik heb net een afspraak op 20 november geboekt. de 15e werd te krap. Ik ben al minstens een half jaar internet aan het afzoeken en kan wel blijven zoeken, maar basis is dat ik een simpel klein symbool op mijn pols wil, dus heb mijn besluit genomen.
Ik dacht dat het een vulkaan was : Ik vond het ook al zo raar..een vulkaan Haha! Toen ik m net aan m'n vriend liet zien vond hij het ook Sorry
Ik kijk mee! Ik wil ook de naam of initialen, op mn pols ergens Maar eerst maar een goeie zwangerschap! Leuk topic
Okeee haha. Die reactie heb ik tot nu toe nog nooit gehad. Meeste mensen herkennen gelijk een lotus erin
Ik heb het keltische symbool voor moederschap (motherhood) laten zetten op mijn pols met de initialen van onze dochters.