Dit is mijne. Je ziet onze beide dochters erin verwerkt, J .asmijn en L .una. Het is een ontwerp van mijn vriend Nu nog op zoek naar een mooie aanvulling voor ons zoontje Ideeen zijn erg welkom, heb al een aantal goede ideeen via pb gehad!
Daar hebben we ook wel poosje over gedaan wou het voetje nog iets kleiner maar lukte steeds niet en dit was ff geluk hebben ..deze is uiteindelijk gemaakt door een kopieermachine was laatste optie nog
Ik wil heel graag een tattoeage voor mijn dochter in art nouveau stijl. Haar tweede naam is Maria en ik dacht aan de maagd maria in de stijl van Mucha. (voor niet weten wie Mucha is ) https://www.google.nl/search?q=Alfons+Mucha+maria&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Eeh3Ur_aGM3Isgbqj4H4BQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1360&bih=667#q=Alfons%20Mucha&safe=off&tbm=isch
Oeh, hele mooie tattoos zitten er tussen! Ik ben ook al maanden op zoek naar een geschikt ontwerp voor op mijn pols/onderarm. Niet te groot, wel stijlvol, met de naam of voorletters van dochter en het moet vooral "passen"... Ik zoek nog even verder dus
mijn dochter haar naam op mijn rug en als me babyboy er is komt hij ook op me rug maar dan tussen schouderbladen of op rechter schouderblad
Bekijk bijlage 358664 Deze, nog steeds heel erg blij mee! En de namen van mijn dochtertje in sierletters op mn rib.
Dit heeft mijn man laten zetten, de rechtse van onze eerste dochter alweer ruim 4 jaar geleden en de linkse is pas gezet na de geboorte van onze tweeling samen met het teken van de drie-eenheid.