Deze is mooi zeg!! Oww...gaat weer jeuken dan Ik wil ooit nog iets met de namen van de jongens, maar ik moet er dan echt direct op vallen zeg maar. Ga er niet naar op zoek.
dank je ! ja ik zeg elke keer weer : ja mijn volgende word er 1 aan de zijkant van mn pols de naam van mn kindje .. maar ja dat duurd en duurd dus bedenk ik weer andere dingen .. wil er nog 1tje recht onder op mn buik , dat ie zeg maar net onder net niet onder je broek valt.. maar vind niks leuks..
Dit is die van mij toen die net gezet was, dus er zitten nog wat korstjes op... (Hij staat op mijn bovenarm)
Bekijk bijlage 49124 Dit is 1, niet echt een scherpe. Zijn de letters van m'n kids. Op m'n schouder heb ik een hartje, die wil ik uitbreiden, wil er graag een mooie bloem bij hebben of een koivis.
Hoe kom je aan zijn naam in het chinees dan??? Mijn man wilde namelijk de naam van ons zoontje in het tibetaans hebben (als dat kan).... En nu zit ik me ook leuke dingen te bedenken... (durf alleen nog steeds niet)
Ik was eerst bij de tattoo shop geweest en die man wist ook niet hoe je het schreef. Toen ben ik bij 3 chinese restaurants langs gegaan en alle 3 schreven ze de naam zo. 1 chinese dame van dat restaurant vond het zo leuk, dat zij hem vergroot heeft getekend zodat het makkelijker was voor de man die m ging zetten. Je moet ook wel een site hebben.
jah gelukt er staat dus Jayden, en dan heb ik ook een elfje in me lies, en een vrij grote tribal die vanaf me voet over me enkel naar mn kuit loopt daarin zitten de zelfde bloemetjtjes als bij jayden zn naam.
Klopt, hij is niet zichtbaar, hij is denk ik in zijn holletje gekropen. Hihi. (Zijn niet mijn billen trouwens hoor. )
ik heb er nu in totaal 4 1 = tribal schorpioen op m'n schouderblad 2 = tribal teken op m'n enkel 3 = trouwring 4 = angelina aan de zijkant van m'n arm (ongeveer 12 cm ) de laatste is me ook het dierbaarst... ik wil nog een tattoo op m'n voet = papa & mama en ik zit eraan te denken om 4 sterretjes op de voorkant van m'n schouder te zetten 8)