er komen wat mooie tatoeages voorbij!! :d het gaat weer kriebelen ik heb er 3, 1 --> een tribal op mn onderrug.. 2 --> een Letter R op mn rechter enkel binnen kant.. voor overleden neef.. 3 --> een karper op mn lies! vriendlief is karper visser en heb het niet op namen van vriendjes... mocht het ooit over gaan (wat ik niet hoop natuurlijk ) zit ik met F. op mn lijf Liefs xxx
Dit is de mijne Ik had er eerst een leeuwtje onder die over een boomstam leunde, maar wilde daar vanaf. Dus dit is een cover up
Dit is die van mij; De geboortedatum van mijn oma in Romeinse cijfers. Hij is niet helemaal mooi gezet, inmiddels aangepast en de geboortedatum van m'n dochtertje staat er nu onder. Ik wil nog heel graag de handtekening van mijn vader op m'n pols..
Het is het logo van Michael Jackson. Als je goed kijkt zie je dus de 'M' (van Michael) en daar zit in die lus zeg maar de "J' (van Jackson) verwerkt.
ik heb 1 tattoo maar heb de vlinder de ltters en triball uit 3 verschillende boeken gehaald snappen julliehet nog zal morgen eens een foto maken en wil er nog 1 tattoo met de naam van dice met dobbelstenen en vuur