Ik heb er 2.. Zal morgen ff foto's maken 1. Onderrug.. een maan met een bliksemstraal 2. Enkel.. een sierlijn met vlinders en bloemetjes..
Deze zit op mijn enkel.. moet nog wel een x bijgekleurd worden..8) Mijn zusje heeft hem ontworpen.. En deze tattoo is heel speciaal voor mij! Bekijk bijlage 49244
En deze op mijn onderrug, heb ik laten zetten toen ik 16 was, en had er niet goed over nagedacht (hoezo puber) Soms denk ik: heb er spijt van, maar ach.. heeft ook wel weer leuke herinneringen.. Bekijk bijlage 49245
Ik heb ook weer de kriebels. Ben nu bezig om er een te vinden voor op mijn pols. De tattoo op de foto heb ik nu een jaar. Deed echt vet pijn!
Bekijk bijlage 49251 deze staat op me kont!!!heb ik samen met een vriendin laten zetten die er nu niet meer is!!
Mijn zoontje z'n naam op de zijkant van m'n pols Laten zetten toen hij 3 mnd was.. Net even snel gemaakt Ik tattoo-eer ook zelf.
Foto albums - Categorie: Benen - Foto: benen-147 Hopelijk issie te zien. Deze staat op de binnenkant van mijn enkel en betekent dat ik van mijn vader, moeder en zus houd. En ik heb nog een roos op mijn buik ( heb ik geen foto van )
Bekijk bijlage 49252 en de laatste is gewoon een simper hartje op mijn enkel!!! dit was mijn eerste tattoo toen was ik 18
ik heb die tattoo genomen toen ik uit huis ging ( was toen 20 ) De roos op mijn buik kreeg ik op mijn 18e verjaardag ( was toeval ) stomme vraag misschien maar hebben jullie verder ook piercings? Veel mensen hebben t allebei namelijk
@Lovepeet....MOOI!! @Lydia......toevallig bij Jimmy laten zetten??? vind ze erg mooi gezet en vind het ook wel hun stijl.... ik heb 6 tattoos en heb er maar 3 ander zijn tribal onder op mijn rug, een chinees teken (betekenis kleine zusje) op mijn enkel en het Ohm teken op mijn pols. Dit zijn de initialen van mijn ouders:
3 vlindertjes aan de voorkant van mijn schouder....samen met mijn moeder en mijn zusje laten zetten.....