LG G3 ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linnaea, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Heeft iemand deze telefoon? Hoe stevig is hij? Hoe een telefoon functioneert maakt mij niet heel veel uit, als ik kan bellen, Facebooken en internetten ben ik tevreden. Maar ik ben nogal een kluns die het voor elkaar krijgt telefoons meters door de lucht te laten vliegen ;). Hoe snel gaat deze telefoon kapot bij vallen?

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik heb hem bijna 2 jaar, regelmatig gevallen, maar niets van te merken.

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb m ook. De telefoon is stevig, maar ik heb wel een hardcase over de achterkant. Dan heeft ie ook wat meer grip.

Zelf zou ik me niet meer kopen omdat ik het geheugen te bewerkt vindt. Ik kan niet alle apps installeren die ik wil, want dat past niet.
    Op de extra micro sd kunnen alleen maar media bestanden worden opgeslagen. Dus nee, niet fijn.

Overigens gebruik ik niet eens superveel apps.

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik gebruik bijna geen apps, dus dat is niet zo het probleem. Ik speel ook geen spelletjes bijvoorbeeld. Gebruik hem echt puur voor bellen, Facebook en internet en ik heb whatsapp erop staan voor mijn werk maar als ik dat niet meer nodig heb gaat die er ook af ;). Dus met dat geheugen moet het wel goedkomen.

Ik heb nu een Huawei. Heel tevreden, andere optie zou zijn opnieuw een Huawei te nemen maar ik wil ook wel weer wat anders eigenlijk.

5. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Mijn man heeft er een. Al bijna 2 jaar. Hij is er erg tevreden mee geweest en er zit nog geen kras op!

Wel wil hij daarna overstappen naar een samsung s6 of s7 edge, want hij is wel een moderne gadget freak.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb hem bijna een jaar, laat hem zo ongeveer wekelijks vallen en hij is nog helemaal heel. Wel heb ik een hoesje met rubberen stootrandjes, dat scheelt wel. Mijn man had dat niet en van zijn Samsung is al 2x het scherm kapot gevallen.

Ik vind het geheugen alleen erg klein. Hij is om de haverklap vol en ik heb er niets bijzonders en zeker geen grote spellen zoals Angrybirds of zo op staan. Als ik weer een nieuwe telefoon moet kopen omdat hij kapot is (eerder niet, haha), kies ik er wel eentje met een groot intern geheugen.

7. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik heb de lg g3 32g. Nu bijna 2 jaar.
    Na 3 weken perfect gewerkt te hebben kreeg hij een raar mankement. Hij viel uit en ging pas aan als de accu even losgetrokken werd. Opgestuurd en zij hebben het probleem niet gehad. Nu blijkt dit een wereldwijd probleem te zijn en hebben ze het softwarematig 'opgelost' wat betekend dat dit typemodel de kuur nog wel heeft maar dat de telefoon zichzelf herstart.
    Sinds dit probleem gaat de processor steeds langzamer werken. Het opslaan van een foto met flitser of een filmpje kan soms minuten duren. Heb echt een gevalletje pech denk ik maar voor 3 weken was het een top ding, heeft geregeld gevlogen wat dan weer misschien mn processor heeft aangetast iig niet de omhuizing.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik heb de lg g4 al bijna een jaar.
    Helemaal in love met deze telefoon.
    Ik had hiervoor de samsung s5 maar nee hoor die kan niet tippen aan de lg.

9. life

life Niet meer actief

Eigenlijk wat hierboven staat... de geheugen zwaar iritand, ook vind ik dat die van mij vaak vastloopt/ TRAAG IS en voor de moderne mensenndie wat sneller typen mateloos iritand is.
    Verder vind ik hem fijn qua gebruik, zoals de android vaak is, ook snel kapot gaan valt het mee, wel heb ik er altijd een hoesje omheen want ook zl pikt hem vaak snel zonder dat ik het doorheb.
    Ikzelf zou hem niet meer kiezen maar voor licht gebruik isnhet een super ding

Deel Deze Pagina