Selektvracht niet betrouwbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door silvana81, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hoi,

Ik heb een bestelling gedaan bij een kinderkledingwinkel op internet en ik kijk net bij selectvracht bij de track en trace code en daar staat:
    04-02 2013 21:01Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
    05-02 2013 02:58Pakje is onderweg naar lokaal depot
    05-02 2013 06:49Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
    05-02 2013 10:00Bezorger is met pakje onderweg
    05-02 2013 10:32Pakje is bezorgd

Het pakje is helemaal niet bezorgd!!
    ik heb de hele dag gewerkt en was dus ook de hele dag niet thuis en bij de buren is het ook niet afgegeven want ik heb geen kaartje in de bus ontvangen.

Wie heeft dit ook al eens met selectvracht meegemaakt en alsnog zijn pakje ontvangen? ben nu bang dat ik kan fluiten naar mijn bestelling van 70,-

heb selectvracht en de winkel al op de hoogte gebracht van dit geval maar vindt het erg vreemd.

Is selectvracht wel betrouwbaar? momenteel zeg ik van niet!
    want hoe kan je nou aangeven dat het bezorgd is terwijl er niemand thuis is appart hoor!

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb helaas ook slechte ervaringen met Selektvracht. De eerste keer gaven ze tot vijf keer aan dat ze geprobeerd hadden een pakje te bezorgen maar dat wij niet thuis waren. Onmogelijk want ik ben iedere keer speciaal thuisgebleven. Uiteindelijk heb ik het pakketje door de webwinkel terug laten halen en het op een ander adres laten bezorgen.

Twee weken terug hadden we weer iets besteld dat met Selektvracht bezorgd zou worden. En je raadt het al: weer werd er gezegd dat ze geprobeerd hadden te bezorgen maar dat wij niet thuis waren. Dit terwijl we er wederom speciaal voor thuis gebleven waren. Het kan ook niet aan het adres liggen want we zijn inmiddels ook verhuisd. Gelukkig werd het pakket bij de tweede poging wel bezorgd.

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ten eerste schrijf je Selektvracht met een K en ten tweede vind ik wel dat je erg heftig reageert. Je kunt toch morgen eerst even contact opnemen met het bedrijf waar je het pakje hebt besteld om te vragen of het niet op een misverstand berust. Misschien is de bezorger in de verkeerde straat geweest of iets dergelijks. Nu ga je direct met naam en toenaam een bedrijf door het slijk halen terwijl ze niet eens de kans krijgen om het recht te zetten.

En of Selektvracht betrouwbaar is??? Wehkamp, Miss Etam, Yves Rocher, Hema, VD, Pabo, ECI, Koterkado, etc. vinden van wel. Lijken met toch geen kleine jongens qua webshops.

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    mijn moeder werkt bij selektvracht:D

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Maar ben je al bij je buren geweest dan? Vaak genoeg hoor ik dat er geen briefje door de brievenbus is gedaan. Zou dat morgen even checken. Hopelijk is die daar wel.

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Het kan ook zijn dat die code voor jou aan iemand anders is gegeven. Dit kunnen dus ook nog de gegevens zijn van iemand anders. Dat heb ik wel eens gehad maar dan stond er in de bevestingsmail dat ik de volgende dag na zo'n tijd kon nagaan waar mijn pakketje was.

Ik heb geen slechte ervaringen met selektvracht....Altijd netjes mijn pakketjes ontvangen.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb er nooit problemen mee. Moet wel zeggen dat de bezorger in mijn oude buurt netter was dan de jongeman die in deze buurt rijdt voor Selektvracht. En dan bedoel ik aan de deur bij afleveren.

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik lees trouwens net dat je Selektvracht en de winkel al op de hoogte hebt gebracht. Heb je dan al een reactie gekregen?

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Heb je inderdaad ook geen briefje in je brievenbus gehad? Ik had er vandaag nog eentje van post nl. Dat mijn pakketje op me lag te wachten onder de afdak :D.

Misschien is die van jou bij de buren?

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Nee heb geen briefje ontvangen.
    Als de buren een pakje van ons hebben dan brengen ze (zijn vaak de zelfde mensen waar het dan ligt) het altijd dezelfde avond maar heb vanavond niemand gezien.
    Woon in een flat dus iedereen afgaan is geen mogelijkheid.

Hoop morgen bericht van selektvracht of de webshop te ontvangen.
    Ben altijd al bang geweest dat dit zou gebeuren en 10 keer gedacht wel doen niet doen......had ik het dus maar niet gedaan wat een toestand zeg om me hier nu ook nog mee bezig te moeten houden.

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik had voorheen ook altijd dezelfde persoon en als ik niet thuis was dan belde hij op om te melden of het goed was om het voor de deur of achter de plantenbak te zetten was ook altijd heel vrolijk ff praatje maken etc etc. maar die heb ik al een tijdje niet gezien.

Maak echt de gekste dingen mee, zo was er een keer een pakje dat niet door de brievenbus paste gewoon opengemaakt en de inhoud (kleding) in de bus gepropt. ook een keer met een boek gehad gewoon het karton eraf gehaald en boek in de bus gepropt.

Deel Deze Pagina