Had het net al besloten en toen ik je bericht zag dacht ja dan helemaal haha. Welke wachtdag zat je nou op? Ben het even helemaal kwijt en was dit nou een verse of cryo
Dit was een verse poging van 2 embryo’s en zit op wachtdag 8.. de terugplaatsing was vorige week maandag.. Ben wel benieuwd naar je test hoor!
Ja ik lees heel veel dat vrouwen op dag 8 al positief testen.. spannend voor je!! Ik duim dat die elke dag donkerder word! Ik zit dus al op dag 13..... dus kans is heeuullllll klein maar aanwezig.
Tuurlijk is die kans nog aanwezig! Mijn vriendin testte pas 1 dag na dr nod positief.. Wanneer ga je testen?
Je bent trouwens wel sterk hahaha.. ik probeer mezelf ook altijd te overtuigen dat ik kan wachten hihi.. ben erg benieuwd of je al getest hebt
Nee nog niet haha kan nog niet plassen haha maar heb wel menstruatie krampen nu hm ben benieuwd ik meld me wanneer ik het hebt gedaan
Ja klopt dat is bij ons ook, ik wilde ook altijd gelijk verder.. maar het is ook niet niks, dus niet zo heel raar om eventjes te stoppen en een maandje niks (ook al voelt dat zo niet)
Ik word zo onzeker van die stomme streepjes testen.. Willen jullie mee kijken? Van de eerste foto is de express test. de 1e is van gisteren en ernaast is van vandaag. De tweede foto is de early en dan is de 1e van afgelopen maandag en ernaast van vandaag