http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=122479&stc=1&d=1295330363 dames . hier dan mijn test rijtje... de bovenste 2 zijn van 10 dpo en de onderste van vandaag ( 11 dpo ) . ik ben trots !!!!! iedereen gefeliciteerd . liefs edith mama van mees*
Hier is mijn rijtje Bekijk bijlage 122488 Wij zijn trouwens aardig goed voor de omzet van de kruidvat zie ik wel
Hierbij mijn rijtje, is al wel weer 2 maanden oud en helaas zijn de eerste 2 een beetje geel geworden. Ik wist niet wanneer mijn NOD was, omdat ik niet meer ongesteld ben geweest na mijn bevalling. Nadat we de echo´s hadden gehad, heb ik kunnen berekenen dat de eerste 3 dagen voor NOD was ('s avonds), de tweede 1 dag voor NOD en de derde 3 dagen na NOD.
Wij moeten ons laten sponsoren door de Kruitvat. Kunnen we hier niet wat gratis testjes uit halen?? Mooie testrijtjes allemaal, trouwens! Leuk om te zien.
Kannietwachten, ja ik heb al heel veel echo's gehad (ivm voorgeschiedenis), maar vond het toch leuk om dit rijtje te laten zien.
En mijn rijtje tot nu toe: Ps: lijkt me een goed idee om maar eens sponsoring aan te vragen bij Kruidvat! Hahaha, heb inmiddels al 9 kruidvattesten gedaan...
Vandaag is mijn NOD. Dus het is nog wel even spannend hoor.. haha Maar er is nog niks te merken en de test word duidelijker. Dus denk dat het wel goed zit Bekijk bijlage 123102
Bedankt! Ja, het is zeker spannend! Je houdt toch stiekem in je achterhoofd dat het nog mis kan gaan.. Maar ik probeer die angst iig niet te laten overwinnen en ik geniet van elk moment!
Nou MamaC zal ik je even geruststellen met mijn rijtje waar het dus niet goed is. Die van jou is op 14 dpo al stuk donkerder dan die van mij ooit geweest zijn Zegt natuurlijk niet alles, maar bij mij is het duidelijk te zien aan de testen dat het niet goed zit. Ze lijken hier trouwens wel heel licht op de foto, in mn album kun je wel zien hoe ze er na het testen uitzagen. Bovenste = 13 dpo (of vinden jullie dit hier niet passen, dan haal ik het weg hoor, maar ik heb me zelf suf gezocht naar testrijtjes van anderen waar het mis ging vandaar )
lief een hele dikke knuffel .. zo ging het bij mij idd ook ... en het ziet er helaas niet zo goed uit .. misschien de ha eens bellen of je bloed mag laten prikken .. als je hcg laag is weet je het zeker sterkte ! je bent al zo lang aan het wachten ... en nu dit mamacharlotte ziet er super uit !! van harte