hier de ultieme testrij haha ga nu echt stoppen met testen wij hebben vandaag een prachtig kloppend hartje gezien maar wilde jullie dit niet onthouden Bekijk bijlage 130060
Hihi beter kan je ze niet hebben!! Snap dat je onzeker ben geweest (onderschrift) waarschijnlijk stond je elke ochtend opnieuw te juichen!!! Gefeliciteerd hoor!
Zo dat is lang geleden dat ik in dit topic heb gelezen. Hoop dat er snel weer mooie rijtjes bijkomen!!
Ik heb ook maar even een testrijtje in elkaar geflanst Ik hoop dat ie op normaal formaat te zien is en niet op formaat huge haha.
Ik heb die van mij uit ellende in de prullenbak gegooid vanmorgen hihi Die "vroege" testen vertrouw ik voor geen meter, dus toch maar even 2 dagen afwachten!! Wel erg leuk om hier positieve testen te zien, zie ik die ondanks alles tóch nog vandaag haha!
hierbij mijn test rijtje.. 7 weken en 4 dagen zwangher volgens dokter.. teste toen pas voor eerst possitief nu 8 weken en 3 dagen zwanger en test streep is nu donkerder dan controle streep.. dacht eerst dat het niet goed was haha.. die foto zet ik er morgen bij.. morgen avond eerste echo groetjes
en dit mijn kv test van 3 dagen terug en mijn etos test van vanmorgen. lijk lichter ivm licht in val blijft mooi om die streepjes te zien en heb er nog 3 liggen haha echo was opzich goed, alleen bleek nog maar 5 weekjes te zijn en had clear bleu dus gelijk haha verder was nme baarmoeder 1/3de gegroeit.. 12 april weer echo.. spannend allemaal.. en op de roze wolkjes
jaah!! ik mag ook m'n rijtje uploaden! Het is niet zo lange als Fiet, haha. Wel mooi rijtje trouwens! Vanochtend de laatste 2 testjes opgemaakt, stop nu ook met testen. Meer of minder zwanger wordt ik er toch niet van
Mooie rijtjes dames, ik wist niet dat dit topic bestond! Meteen maar mijn rijtje van 3 dagen achtereen, vanaf 4 dagen voor NOD, zit dus nu 2 dagen voor NOD! Ik hoop op een knaltest binnenkort!
Bij deze mijn testrijtje! Ik heb nu nog 1 test liggen.... weet niet of ik die nog ga doen (waarschijnlijk wel! hahaha) De clearblue zei vanmorgen (gelukkig) 3+!