weet iemand een inzamelpunt voor speelgoed en school-en knutsel spullen in de provincie groningen? ben de zolder aan het uitmesten en heb zoveel spullen die weg kunnen, maar tegelijk nog hartstikke goed zijn. Zou het liefst naar een goed doel brengen heb het idee dat het dan beter terecht komt dan bij een kringloop dus als iemand iets weet?
Ik kom niet verder dan de mamamini, maar je geeft zelf al aan dit liever niet te willen. Misschien kan Humanitas er iets mee?
Zit er niet een kindervakantieweek in de buurt? Of een scoutinggroep? Die zijn vaak ook wel blij met knutselmateriaal! Speelgoed wordt daar vaak niet gebruikt, ballen ed wel.
hier zit idd wel een peuterschool in de buurt. Zal van de week ff mailen. dacht dat het niet mocht ivm eisen. maar knutselspul zal wel kunnen.
Aanmeldcentrum voor asielzoekers in Ter Apel. Mocht je interesse hebben, dan kan ik je evt doorverwijzen naar de buuf die daar vrijwilligerswerk doet. Of je wipt het bij mij in de auto (wanneer je in Groningen-stad woont) dan neem ik het mee vanaf mn werk naar de buuf. Kan zij het ook weer meenemen
nee ik woon niet in de stad zelf. Maar heb je een mailadres van je buuf? dan neem ik contact met haar op. Kan het wel zelf naar terapel brengen. mijn ouders wonen daar in de buurt
Hahah ja dat kan uiteraard ook. Ik heb haar net even smsje gestuurd of ik haar mailadres mag vrijgeven. Zodra ze akkoord is, krijg je een pbtje van me.