Show je trapkast?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1981Mama, 27 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Jullie hebben me echt op ideeën gebracht :p
    Wij hebben een hok waar de wasmachine staat en andere zooi maar dat staat in stellages en heb dus bedacht dat die stellages naar de schuur gaan en we in ‘het hok’ gesloten kasten gaan plaatsen is toch ook weer stuk netter dan :) moeten even kijken wanneer het gaat gebeuren maar vond het wel een goed idee en mijn man vindt het allemaal prima :thumup::D

Zxcvb vindt dit leuk.
  2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Waaauw. Maar waar is de airfryer?

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die stond nog op t aanrecht. Die staat nu bovenop het kastje links

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.104
    12.084
    113
    Ik dacht hetzelfde :roflmao:

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tadaaaaa

IMG-20200902-WA0040.jpeg

1981Mama, femkes, Ziggi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    926
    344
    63
    Vrouw
    Wat een fantastische voor en na foto !
    Dat ga ik hier ook doen, heerlijk!

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Deze heb ik vandaag besteld. Ik kan niet wachten tot hij gemonteerd is :D:roflmao:

Vergeten, brownielover en Eppo82 vinden dit leuk.
  8. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw

Veel plezier ermee!Die lijkt me ook zo handig.
    Wij hebben regenwaterpomp in de trapkast staan, waardoor er niet veel meer bij kan en al helemaal geen ladekasten of planken (kunnen wel,maar enkel aan 1 muurtje) dus zo een inbouwkast lijkt helemaal perfect! Moet ze nog bellen om te horen of ze ook in België komen monteren.

9. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    trapkast.jpg
    En... hoe is je binnenkast @Adje? Staat hij er al in?
    Toen ik de link zag, dacht ik ook meteen: "Dat wil ik! Dat we daar zelf niet eerder op gekomen zijn!" Had hem al bijna meteen besteld, totdat man zei dat we later dit jaar/begin volgend jaar de woonkamer willen verbouwen incl nieuwe kozijnen voor alle deuren. De trapkast krijgt dus een nieuw, en misschien breder kozijn. Even wachten dus nog.

Wel heb ik nav dit topic onze kast eens flink onder handen genomen. Het is nog niet zó georganiseerd als enkele andere kasten die ik hier voorbij zag komen, maar wij zijn er al heel blij mee!
    Bovenste plank staat vol met huishoud/onderhoudspullen.
    Middelste plank is voor de kinderen; klei / verf / knutselspul / doeboeken, geordend in bakken
    Op de onderste plank staan een paar grote dozen met speelgoed, wat voorraad en een bak met shoppers
    Op de grond onze mini-milieustraat en stofzuiger en dweil.
    Verder nog 2 Ikea variera's voor het inpakpapier en de plastic tassen.

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Duurt helaas zes weken voor hij geleverd wordt. Dus moet nog even geduld hebben. Maar ik kan hem nu al aanraden :roflmao::roflmao::roflmao:
    Wel heel tof als je hem laat plaatsen met bredere kozijnen. Heb je meteen een bredere kast :D

Die witte bakken van de Ikea heb ik trouwens ook, die zijn zo handig. In één zit glas en in de ander toiletpapier. Die half aangebroken pakken toiletrollen waren altijd een doorn in mijn oog, zo slordig. Nu gooi ik alles in die bak en als hij bijna leeg is koop ik nieuwe voorraad.

siets vindt dit leuk.
  11. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Ah, nog even geduld nog dus! Ben je al bakken aan het shoppen en een indeling aan het plannen? ;)

De bakken zijn van de week gehaald nav jouw tip voor de wcrollen :thumup:, in de andere zit het oud paper.

Adje vindt dit leuk.
  12. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Oh serieus haha, wist niet eens meer dat ik dat al had geschreven :roflmao::oops: ik heb wel al gezegd dat ik een chaoot was geloof ik. Dat blijkt dus maar weer...

Ik wacht met indelen nog even tot hij er is. Dus nog niks gekocht. Maar wel al het idee om voorraad dat snel wisselt in die draaikast te zetten. En voorraad dat ik een keer extra koop vanwege een aanbieding daarachter dan. Maar dat moet ik nog even zien straks of dat ook werkt.

siets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina