Nee was 1 stuk maar leek wel 2 stukken. Was linea raffaelli. Die lijken idd op rembo hé ! Ik vind trouwens al die romantische witte jurken (zoals bv Irn3n3) ook erg prachtig maar dat stond mij niet...
Dank je wel Jannn en Mams136! Het was ook een hele mooie dag, jammer dat het zo snel voorbij gaat he?
Ik had de jurk (die ik ook gekocht heb) als eerste gepast. En de rest viel er gewoon bij in het niet. Het was te wit of te creme of niet het model, te simpel te druk. Het was erg jammer want ik zat al een paar jaar te kwijlen op de Rembo site. Heb ook van die mega tule jurken gepast dat was wel gaaf om te doen hihi maar goed daarin zag je mij niet meer alleen maar een enorme hoeveelheid tule. Voor de helft van de prijs kijk das leuk een jurk kopen .
Oh Elif, ook een mooi kleed hoor! En leuk om jou en je ventje eens te zien! Mooi koppel! Had je wel anders voorgesteld. Met donkere haren...
hier nog niet getrouwd maar als ik ga trouwen hopelijk (en als het goed is) binnen nu en 3 jaar wil ik zo soort jurk Bekijk bijlage 45735 zie hier echt onwijs mooie jurken voorbij komen krijg gelijk de kriebels..
Elif, jullie zijn een knap stel! De anderen trouwens ook hoor haha. Ik ben zelf nu ook mijn dikst door de hormonen. ben afgelopen jaar tien kilo bijgekomen. ERg jammer ivm de maat trouwjurk.....dat wel. Maar ja. Tis voor een goed doel he.
wonders2: wooow die jurk is echt mooi.. ook wel mijn smaak helemaal nog maar 4 nachtjes.. t is echt aftellen nu joh.. ben eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig.. joey wel hahah is kei lief..