Leuk zeg al die jurken... Echt supermooi allemaal!!! Bij deze mijn jurk (met wijd-uitlopende mouwen tot op de grond.... nog steeds verliefd op de jurk en kán 'm gewoon niet wegdoen...) (oh ja, foto van foto, dus niet echt geweldig mooie kwaliteit..)
Mooie foto's/jurken allemaal zeg! Enne niet schrikken....ik heb 5 jurken aan gehad op de bruiloft Maar in de arabische cultuur dragen bruidjes vaak meer dan 1 jurk. Als ik weet hoe ik foto's op de site kan plaatsen zal ik het showen!
gaaf zeg ik kijk wel eens spangas en daar zag ik het dat ze veel dansen en veel veranderen van jurk benieuwd naar de fotos veel mooie jurken zeg.
Wil iemand het mischien in een stappenplan uitleggen hoe ik foto's kan plaatsen?? Het lukt mij maar niet.
Afgelopen vrijdag getrouwd met dikke buik. Jurk paste nog net hihi. Hij was uiteraard aangepast aan mijn lichaam maar in een week tijd verandert er nogal wat. Was blij toen hij savonds weer uit mocht hihi.
Mounia, mij lukt het ook niet. Ik ga via tinypic.com en kies dan 640*480 (denk ik) en plaats dan de 2e link gewoon hier. De foto zelf plaatsen lukt mij dus ook niet...
Mooie jurken allemaal, die van die Maclouds daughters is echt mooi ja, maar dat zal wel wat kosten ben ik bang Nog veel meer mooie jurken gezien, allemaal heel anders en toch past het helemaal bij degene die het draagt he! Nou, ik dan ook even showen Hier ik in mijn jurk. Liefs Elea
Elea, mooi meid! Ik las eerst de tekst boven de 2de foto niet en ik dacht echt dat jij dat ook was!Ik zie eigenlijk haast geen verschil
Jurk nummer 4 Beetje een onduidelijke foto, er staat niet zoveel op de laptop.Maar ik zit hier in zo'n zilvere bak zeg maar en daar word ik mee opgetild, zo ook mijn man toen.Zo zijn we de trouwzaal binnengekomen, was echt leukkkkk!Haha
@ Mounia: WAUW!!! Wat een prachtige jurken! Ik ben zwaar onder de indruk. En wat een prachtige vrouw ben jij. Had je wel tijd om van je bruiloft te genieten als je je elke keer om moet kleden?
Hey wat leuk, wij hebben ook onze foto's in het stadswandelpark gemaakt helaas niet op de zelfde plaats maar deze plek herken je misschien ook wel