@mounia: wat een schitterende jurken! dat moet een fortuin hebben gekost zeg! ik vind vooral die groene mooi!
Wat een leuke topic, mooie jurken en leuk om te zien hoe ieder1 het op zyn eigen manier doet Ik durf niet
Wauw Mounia, mooie jurken zeg! En wat heb je mooi haar ook! Chingy wat enrom leuk zo'n zelfde jurk voor je meisje. Zag eerder ook al iemand die dat witte jurkje voor haar dochter had laten maken (sorry weet even niet meer wie ), die jurk vond ik ook zo leuk en superschattig zo samen met je dochter in dezelfde jurk. Helemaal top! Ook mooi Starry! Jij mag er ook wezen zeg MvYenE, het is wel leuk hoor die jurken, maar uiteindelijk gaat het om iets anders he. En dat geluk straal je idd net zo goed ui! Beastie, leuk om je jurk te hergebruiken! De mijne hangt nog vies in de tas bij mijn schoonouders... Zonde eigenlijk he Liefs Elea
wat leuk om alle verschillende jurken te zien! Hierbij die van mij(hij is trouwens te koop 28 augustus 2009
Ook mijn jurk is te koop, alleen heb ik de steentjes eraf laten halen want daar wil ik een sieraad van laten maken, me sluier en handschoenen bewaar ik voor mijn dochter..
@elif daarom hebben we voor die dag gekozen Mooi zonnig weer, wel flink wat wind, vandaar ook mijn coupe storm op deze foto!
ik kom de mijne bijna showen hoor.. morgen is t zover.. hoop dat t lukt om hem dit weekend nog ff gauw te showen
Hier ben ik ik ben hier 7 weken zwanger (we zouden eigenlijk na de trouwerij beginnen maar het ging een beetje snel haha) ik had wel al een buik voor 15-18 weken zo groot (kijk maar in mijn album) maar toch nog net passend weten te maken. We hadden een dag voor onze trouwerij een echo gehad (toen waren het nog twee vruchtenzakjes) en deze zit in mijn man zijn binnenzakje, een week later zagen we een kloppend hartje van "maar" 1 kindje was even slikken maar we vergaten het snel toen we onze dochter op de echo zagen.. zo waren we toch compleet op onze bruiloft! Mijn zoontje had hetzelfde pak als mijn man (die was op maat gemaakt) en mijn moeder heeft het voor onze Dean in het klein nagemaakt)