jaaaah de dag was helemaal super.. zodra ik foto's heb kom ik hem showen ik heb wel een blog geschreven op mijn hyves.. klik maar op mijn naam en dan naar de webpagina gaan..
Leuk om te zien al die jurken! Dit zijn wij, getrouwd op 31-10-2008, toen onze zoon 1 jaar werd (op zijn verjaardag ).
Hier ook een kleine maar mooie bruiloft. Ben 24 weken zwanger. Prachtige dag en ook een hele blauwe lucht en dat midden in december
Wat leuk en wat een mooie trouwjurken heb ik voorbij zien komen zeg!!! Hierbij de mijne, ik wilde niet een standaard trouwjurk en toch is het dat een beetje geworden en toch ook weer niet
Dit zijn mijn man en ik de taart aan het snijden. Als ik de foto's terugkijk dan ben ik nog steeds verliefd op de jurk (en op mijn man natuurlijk haha!)
Ik heb verschillende mooie jurken gezien hoor! Dit was ik in mijn trouwjurk. Grrr.. het lukt niet! :x
ik zou echt heeeeel erg opschieten, ik trouw 4 juni en heb mijn jurk eind nov uitgezocht. toen was ik nog net op tijd..
Ach valt mee toch? Ik ben in september getrouwd en ben in juni een jurk wezen uitzoeken. Was een week voor de bruiloft klaar.
als je in duitsland een jurk gaan uitzoeken.. heb je ook nog tijd zat... en scheelt enorm in de prijs. ik ben naar renate overfeld geweest in rees..