Nou dat ligt er aan wat je wil en waar hij besteld moet worden hoor....De mijne was juli besteld en pas februari binnen. Ik ging in maart trouwen....Zou dus wel even goed informeren
Ik trouw in mei en ben begin november gaan uitzoeken, 3 maand geleden dus al en heb nog niks gehoord dus ik zou echt niet te lang meer wachten hoor!
Het hing er geloof ik wel vanaf welke jurk bij mij hoor... Want de één had een lange levertijd als de andere jurk.
ik heb hier mooie dames in dito jurken gezien, maar ook wel een boel die niet mijn smaak zijn (we weten nog niet) wanneer wij gaan trouwen, maar het wordt absoluut iets aparts en eigenwijs: Bekijk bijlage 48460 met groovy glitterschoentjes en dito sierraden
dat zal idd wel. maar het is zo zonde als je je droomjurk niet kunt nemen omdat de levertijd te lang is.. die van mij wordt speciaal in Italie gemaakt, daarom is de levertijd zo lang.
Mijn jurk komt uit Frankrijk (massaproductie dat wel, maar ik vind em mooi en daar gaat et om) 12-16 weken zit erop. Dan nog passen, eventueel laten vermaken....Dr gaat wat tijd inzitten hoor.
Ik was in mijn geval ook best bang dat als ik de jurk te ver van tevoren zou uitzoeken, dat ik dan zou aankomen en dat ik dan niet meer zou passen in de jurk. Ik kom best snel aan altijd. En dat was echt mijn grote angst. Gelukkig paste ik er op onze trouwdag nog in...
Die heb ik volgens mij ook aan gehad! Ik heb mijn jurk ook van La Nova Alleen ik heb uiteindelijk een ander model gekozen daar. Mijn bruiloft is over een maand, daarna zal ik ook wel een foto plaatsen in dit geweldige topic!!
Bekijk bijlage 49456 Hier mijn jurk! Ook wij gaan 4 juni trouwen!!! Hopelijk MET buikje! jurk kan aangepast worden! Liefs ps, sta naast paspop zonder hoofd...in de bruidswinkel!
Help! zie Klingel over glitterschoenen praten, maar ik zoek glitterschoenen. In super super super super smal! Weet iemand een goede winkel? Ben ook een beetje eigenwijs met zo'n eigenwijze jurk, war klingel het over had. Bijna hetzelfde merk als de eerste jurk die ze heeft geplaatst. Mijne is niet van Linea Raffaeli, maar van een nederlandse ontwerpster met zelfde gekke smaak.