Mag ik vragen waar je deze foto vandaan hebt? Ik ben namelijk op zoek naar trouwjurken en vind dit ook wel een hele mooie
Ik dacht eerst dat je aan je bloemen rook en je een koppie had met zwart kroeshaar toen ik de foto zag. Maar je hebt je gezicht onduidelijk gemaakt.
ik had dezelfde!!! Ik had niet verwacht dat nog iemand deze jurk zou hebben... wat leuk!!! Bekijk bijlage 45264
kom dr net achter dat ik niet veel goeie foto's heb vandaar deze gewoon heel simpel en klein getrouwd... ik was hoog zwanger getrouwd (meer op papier) Ik vond het zonde om zoveel geld uit te geven.. ik wou alles bewaren voor mn kleine meid
nou hier nog niet getrouwt maar hoop dat het niet lang meer duurt hier ben ik al verliefd op sinds hij op tv kwam bij Mcleods daughters.. maar wil dan dat blauwe - rood.. ( i lovee rood )
Bekijk bijlage 45284 Ik zal deze week even een grotere foto zoeken, heb er geen op mijn laptop staan.
\ FANTASTISCH!!! Echt een geweldige jurk. Alleen al hierom zou ik willen trouwen Weet je welk merk het is?