Wow meiden, wat zie ik toch een mooie jurken voorbijkomen. Wij zijn nog niet getrouwd. Gaan we in de toekomst zeker doen, maar mijn droom is om te trouwen, met mijn eigen kindje(s) erbij. Als ik ga trouwen dan is het zeker in Linea Raffaeli.
fff geheel offtopic hoor maar waardevol@ jij klept een hoop hahaha al bijna 4000 berichten in nog geen jaar hahaha. sorry sorry . me oog viel er even op ontopic weer.
Hahaha krijg gelijk een rode boei op de bank terwijl ik dit lees. Klopt ik schaam me er ook een beetje voor. Maar ZP is erg verslavend en op dit moment heb ik ff geen werk, sinds 31 december, althans... wel schoonmaakwerk voor 3 uurtjes in de week, dus ik sta op en ga naar bed met ZP. Dus heb ik nu heel veel tijd om te kleppen. Als ik een dag niet ben geweest is er weer een boel gebeurd. Wacht maar tot ik een keer zwanger ben. Dan ben ik vast dubbel zo vaak op zp te vinden. Maargoed, dat was wel heel erg offtopic.
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. hahaha ik ook verslaafd. heb alleen niet altijd zin om wat te postten. maar wel bijna altijd online. erg he??? schaam schaam sorry nu gaan we weer ontopic!
Een heel andere categorie. Ik was 28 weken zwanger en hield toen al zo'n 8 liter vocht vast... (dat werd ongeveer 18 liter vocht...). Ik had schoenen aan maat 41... heb normaal 39 en ik moest ze na een paar uur uit doen omdat ze zo knelden!! boehoe Hoe mooi ik sommige jurken ook vind, het is niets voor mij dus ik was hartstikke blij met mijn jurkje van Vida Vita foto: mei 2008
ik had 6 maand voor de grote dag een jurk gekocht... een week voor de dag de laatste keer passen, en toen liep ik tegen mijn droomjurk aan.... Heb die toen gekocht! Die ander namen ze gelukkig terug. Een dag voor de bruiloft nog lopen passen....
Dit was de mijne, speciaal voor mij gemaakt. Word nog steeds vrolijk als ik 'm weer zie (zit dus ook nog best vaak door m'n trouwalbum te bladeren, hahahaha)
Wow mooie jurken hoor! Ga niet te veel kijken, krijg ik de 'ik wil ook' kriebels en daar zou manlief vast niet zo blij mee zijn
Wat een mooie, aparte en verschillende jurken heb ik gezien Beeldschone bruiden en trotse mannen ernaast
wauw wat een mooie jurken zie ik voorbij komen ! kan niet wachten tot ik n mooie jurk kan uitgaan zoeken !!