Nou, dat zal dus niet meer kunnen want Avenue is gisterochtend failliet verklaard en Sonja International vandaag.
Dankjullie wel meiden! Ja we hadden een prachtige dag, ik heb echt kunnen genieten en ik had de hele dag een grote glimlach op mijn gezicht, en nou ja, zou het zo nog een keer willen doen, trouwen is leuk!!!
Aha, hoe ben jij daar zo van op de hoogte? Sonja heb ik ook niet zoveel beste verhalen over gehoord... ik ging juist naar Avenue omdat mensen me Sonja hadden afgeraden, hihi...
Jeeeetje, wat een verhaal zeg. Gelukkig zat je jurk uiteindelijk wel goed. Poeh, zou ook behoorlijk in de stress zijn!!!!
Gek, ik ben pas een jaar getrouwd, maar zou nu toch voor iets heel anders kiezen. Vind m´n jurk wel heel mooi hoor maar er zijn zoveel mooie! Enne...ik ben na 8 jaar totaal onverwachts ten huwelijk gevraagd, dus er is nog hoop!
Oh ik heb zulke mooie jurken voorbij zien komen! Maar die van Sukke vond ik toch wel heeel mooi! Ben verliefd op die jurk zeg Nu nog hopen dat vriendlief me oooit een keertje vraagt...