Ik zie zoveel mooie jurken, volgens mij zou ik helemaal gek worden ls ik in een bruidswinkel zou staan...
Wat is er mis met jouw lijf? Als ik jouw foto bekijk dan denk ik echt: mooi hoor! Slank en een prachtige jurk.
@Romy; ik ben vrij lang en heb een lang bovenlijf. Weinig borsten, dus weinig vulling voor een jurk. Mijn borstkas is ook vrij plat en lang en een lange nek en brede schouders. Als ik een strapless jurk aanheb, lijkt het net of hij op m`n knieën hangt. Daarom staat een strapless ook voor geen meter. Door de kraag van deze jurk, wordt mijn borstkas deels bedekt en valt dat allemaal weg. Ik ben gewoon ontzettend onzeker maar ben heel blij met jullie lieve complimentjes!
Bekijk bijlage 161525 Eéntje van de voorkant. Afgelopen mei zijn wij getrouwd. Ik was toen 21 weken in verwachting maar is bijna niet te zien, volgens mij....
Leuk topic dit! Mooie jurken ook . Ik mag ook een jurk uit gaan zoeken! Ben op zoek naar een jurk van onder de 1000 euro. Heeft iemand nog tips voor mij? Liefst in zuid of midden Nederland . Liefs Patatje
Ja klopt Kan hem zo gauw niet vinden, heb ff aan m'n moeder gevraagd of die ze nog heeft Als ik hem in de mail zet dan komt ie erop hihi..
@ Patatje: Ti Amo in Schiedam (valt denk ik alleen onder west-nederland ): Uw droomjapon... Tot collega heeft daar van de week haar trouwjurk gekocht. Alles is onder de 550 euro... uiteindelijk was zij nog wel 850 geloof ik kwijt omdat de jurk besteld moest worden en ze een extra lange lengtemaat moest hebben. Maar dan nog vrij netjes voor een trouwjurk vind ik!
Mooi! Toen ik trouwde (2009) was ik ook Rembo fan, maar stond voor geen meter met de rembo jurk die ik zo mooi vond . Dus niet gekocht, maar blijf hem mooi vinden op het plaatje. Bekijk bijlage 162170