wat een mooie jurken *zucht* kan niet wachten tot binnen 5 a 6 jaar om opnieuw te trouwen ale ja voor de kerk dan met wel een jurk
Thanks! Ik wist niet dat hij in het wit zou zijn. Pakte geweldig uit, omdat mij accessoires in het wit waren en ons bruidsmeisje een witte jurk had met lint in de kleur van mijn jurk.
wow wat een mooie jurken allemaal dames! Wij hebben besloten te trouwen binnen 2 jaar.. maar wanneer? Eerst sparen en uhm hij moet me wel vragen
ik heb inmiddels ook mijn jurk gevonden. ga hem hier niet plaatsen want als er bekenden rondsnuffelen...... haha
ohh ik wil ook zo graag! ik ben ruim 6 jaar geleden al gevraagd en uiteraard ja gezegd en we zouden toen met een jaartje gaan trouwen, maar helaas door de financien nog niet gelukt. Hopelijk dat het binnenkort wel een keertje gebeurt aangezien we het er steeds vaker over hebben aangezien we het ook allemaal eens geregeld willen hebben!
hoi hier even een foto van onze mooie dag 2 jaar gestopt met de pil. het wachten is nog op een mooie wondertje in ons leven ( pcos)
@ patatje.. Mijn jurk (zie foto's) was 350,- (nieuw!!) Zit in de buurt waar jij zoekt... Maar je zou het (zie de bijgevoegde foto's) het er niet aan af kunnen lezen/zien., dat de jurk zo goedkoop was . Bekijk bijlage 173537
Bekijk bijlage 173541 En de achterkant + sleep.. Heb veelal hulp (2 vriendinnen) moeten hebben met het dragen van de sleep
Laatste: Samen met de 2 bruidsmeisjes aan het wachten, totdat we naar binnen konden. Waarna ik werd weggegeven door mijn vader... Even een foto van ons 4-en.. De 2 jongste bruidsmeisjes waren bij opa/oma en vader/moeder Bekijk bijlage 173544