show je trouwjurk!!

Discussie in 'De lounge' gestart door demi123, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Meid, als je hulp nodig hebt, mail maar! Want ook jij verdiend een mooie bruiloft ;)

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dank je wel vind ik heel erg lief als je het echt wil weten nou voeg foto toe van hoe mijn kleed er had moete uitzien is wel van een andere winkel maar lijkt er sprekend op :( niets heel bijzonder maar voelde me er goed in :(

3. Within

Within Niet meer actief

Mooi! Als jij je er goed in voelt, is het je jurk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.. :(

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

vind ik ook heel erg jammer doet pijn als ik mijn jurk zo zie :(

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat een geweldige jurken zeg ongeloofelijk
    als ik die jurken zie en jullie allemaal hoor vind ik het ontzettend jammer dat mijn vriend absoluut niet wil trouwen!
    heb na 13 jaar de hoop maar opgegeven

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hey Edge,

Mooie jurk!! En leuk zeg dat je gaat trouwen.
    Fijne dag alvast!!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bedankt :D

Het is nu donderdag en begin toch wel heel erg nerveus te worden. Gelukkig heb ik eens een keer mazzel met het weer. De teller stond gisteren op 21 graden. Moet wel een stralende dag worden :D:D.

Ik heb weer mooie jurken voorbij zien komen!! Zo leuk, zou nog wel weer een pas sessie willen hebben in een shop haha.

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Daar sluit ik mij ook bij aan. Zit met traantjes in mijn ogen te lezen wat je hebt meegemaakt:(.

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn trouwjurk:

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nog een keer van dichterbij:

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    echt een heel mooi boeket idd!! en je jurk ook hoor :)

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    wat leuk om hier inspiratie op te doen! Mijn vriend heeft mij afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd, en wij gaan volgend jaar zomer trouwen. Zoals jullie snappen ben ik dus al druk op zoek naar wat ik mooi vind:) Maar vind sites van bruidsmodewinkels vaak onoverzichtelijk, staan zoveel jurken op dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. Zo is veel leuker:D En Zussie, ook hier nog maar eens, je trouwjurk en boeket zijn echt geweldig:D

14. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wat leuk om te zien!! Ik ga volgend jaar juli trouwen en aanstaande zaterdag al jurken passen! Vind het heel spannend en ben heel benieuwd hoe een jurk mij staat.
    Ben wel heel bang dat ik geen jurk kan vinden en "het" gevoel bij een jurk zal krijgen. Maar goed, we zien het wel!

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dat dacht ik ook, tot ik dé jurk aan had...m'n vader veerde zelfs op uit z'n stoel :D

Hoop alleen dat ik er m'n 6 maanden buik nog steeds een goed gevoel bij heb, heb 'm "slank" gepast ;)

Veel plezier met passen!

16. WLE

WLE Niet meer actief

Hoe kan ik een afbeelding doen of kan ik ook de link van de site doen of is dat niet toegestaan?

17. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Mijn vader en moeder gaan beide mee (paps betaalt..).
    Ik ben ook heel benieuwd hoe zij gaan reageren! Ik laat het weten als ik "de" jurk heb gevonden!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    MMarianne; Haha dat probleem heb ik hopelijk ook tegen die tijd. Wij gaan in juli volgend jaar dus trouwen en stoppen dit jaar juli met de pil. Met een beetje geluk heb ik dan een flinke buik, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen..

19. WLE

WLE Niet meer actief

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

Deel Deze Pagina