dank je wel vind ik heel erg lief als je het echt wil weten nou voeg foto toe van hoe mijn kleed er had moete uitzien is wel van een andere winkel maar lijkt er sprekend op niets heel bijzonder maar voelde me er goed in
wat een geweldige jurken zeg ongeloofelijk als ik die jurken zie en jullie allemaal hoor vind ik het ontzettend jammer dat mijn vriend absoluut niet wil trouwen! heb na 13 jaar de hoop maar opgegeven
Bedankt Het is nu donderdag en begin toch wel heel erg nerveus te worden. Gelukkig heb ik eens een keer mazzel met het weer. De teller stond gisteren op 21 graden. Moet wel een stralende dag worden . Ik heb weer mooie jurken voorbij zien komen!! Zo leuk, zou nog wel weer een pas sessie willen hebben in een shop haha.
wat leuk om hier inspiratie op te doen! Mijn vriend heeft mij afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd, en wij gaan volgend jaar zomer trouwen. Zoals jullie snappen ben ik dus al druk op zoek naar wat ik mooi vind Maar vind sites van bruidsmodewinkels vaak onoverzichtelijk, staan zoveel jurken op dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. Zo is veel leuker En Zussie, ook hier nog maar eens, je trouwjurk en boeket zijn echt geweldig
Wat leuk om te zien!! Ik ga volgend jaar juli trouwen en aanstaande zaterdag al jurken passen! Vind het heel spannend en ben heel benieuwd hoe een jurk mij staat. Ben wel heel bang dat ik geen jurk kan vinden en "het" gevoel bij een jurk zal krijgen. Maar goed, we zien het wel!
Dat dacht ik ook, tot ik dé jurk aan had...m'n vader veerde zelfs op uit z'n stoel Hoop alleen dat ik er m'n 6 maanden buik nog steeds een goed gevoel bij heb, heb 'm "slank" gepast Veel plezier met passen!
Mijn vader en moeder gaan beide mee (paps betaalt..). Ik ben ook heel benieuwd hoe zij gaan reageren! Ik laat het weten als ik "de" jurk heb gevonden!
MMarianne; Haha dat probleem heb ik hopelijk ook tegen die tijd. Wij gaan in juli volgend jaar dus trouwen en stoppen dit jaar juli met de pil. Met een beetje geluk heb ik dan een flinke buik, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen..