Jaa das echt zo dat het een ritje waard is heb ik mijn jurk ook vandaan heel leuk en gezellig ontzettend veel keus en relatief goedkoop! Ik had alles mn jurk, hoepel en op maat laten maken voor 599,-!! T kan best mooi en redelijk goedkoop
Heb hem al ooit eerder geplaatst maar doe het nu gewoon nog een keer Dit was mijn jurk, bijna 7 jaar geleden
Dank je wel Het is alleen zo jammer dat mijn jurk nu ergens in een hoek op zolder ligt! Maar ja wie weet, misschien binnenkort maar een groot feest geven en dan doe ik gewoon mijn jurk weer aan! haha @leo: ja dat is mijn dochter. Een vriend van mij heeft de jurk nagemaakt. zelfs het borduursel op de rok en de "ketting"is hetzelfde.
Ik heb zon paspop zonder hoofd die heeft mijn jurk aan met de spulletjes er om heen. al meer als 4 jaar..
Dan kom ik de korte jurken even vertegenwoordigen! Dit is mijn jurk, vorig jaar op 28 mei getrouwd en dit jaar op 29 mei is onze 2e zoon geboren
Thanks meiden voor jullie complimenten Lief! Wat betreft jurken kijken op internet... vinden jullie nou ook dat die dingen er in het echt heel anders uit zien en anders zitten? Ik vond mijn jurk op het catalogusplaatje er echt niet uit zien, herkende hem eerst ook helemaal niet! En wat betreft de angst dat je niks vind... komt inderdaad wel goed. Ik zat te twijfelen tussen twee jurken, tot mijn zus ineens ergens nog een jurk vandaan toverde (die was blijkbaar iemand aan het passen waardoor ik hem niet gezien had). Trok hem aan, kwam het hokje uit en zei meteen: deze neem ik! Haha, de allerlaatste jurk dus! Die vrouw van de winkel prikte een sluiertje op mijn achterhoofd en het was meteen goed. We hebben ook nog andere sluiers geprobeerd maar de eerste was meteen de beste!
Als ik nog een keer zou trouwen zou ik echt in zoiets gaan: http://fashionbride.files.wordpress.com/2008/02/balcanes2.jpg Gek is dat.... ben nu 3 jaar getrouwd en ben toch wel veranderd in wat ik mooi vind. Durf nu denk ik wat meer anders te zijn en gewoon te doen wat ik echt mooi vind. Niet dat ik spijt heb hoor, van mijn jurk, maar mijn smaak is nu wel wat veranderd! Ik zou nu voor een jurk gaan die helemaal van kant is! Vind de jurk die ik had nu gewoon een beetje braafjes! He... ik kan het catalogusplaatje niet meer vinden. Jullie zouden het eigenlijk even moeten zien.
Wauw dames, wat een prachtige jurken, en wat blijft het mooi he. toevallig heb ik m gister nog aangehad, gewoon voor de leuk En ik paste m al na een week nadat mn dochter geboren was Vorig jaar 4 juni getrouwd...
Dit is meer mijn type jurk... misschien als we 12,5 jaar getrouwd zijn... hahahah @Sophiemarie... jouw jurk vind ik erg mooi! Voor degene die zich willen verlekkeren aan een heeeeel veel mooie jurken: Princess - Bridal Fashion Gallery (BridesMagazine.co.uk)