Mooie Jurken allemaal zeg ik zal die van mij ook even hier neerzetten was toen 26 weken zwanger en het was vorig jaar september
Mijn jurk staat minder goed op de foto's als ik dacht. Was nog lastig om een goede te vinden! De voorkant van veraf helaas De achterkant
Wat een prachtige jurken komen er voorbij zeg. Hier niks om te showen en denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren als het aan die vent van mij ligt.
Hier is mijn jurk. Ik wilde graag een net iets andere jurk dat het standaard, maar wel een echte trouwjurk. Volgens mij goed gelukt. Het merk is Cymbeline.
En hier nog eentje vanaf de zijkant met neergelegd sleepje. Dan vind ik hem het gaafste, maar heb helaas weinig foto's waarop je dat kunt zien.
Heerlijk om al die jurken te zien! Zou zo wel weer willen trouwen en dan totaal iets anders willen. Gewoon omdat het kan Ben overigens nog super blij met mijn jurk!
Wat blijven er toch mooie jurken langskomen! Kan niet wachten totdat ik die van mezelf aan kan en showen!
Als ik nu opnieuw zou trouwen zou ik het wel weten, mijn man wil graag opnieuw in het buitenland trouwen dat is namelijk zijn droom en dan zou ik echt sexy, strak e.d. willen, nu had ik een best wel conservatieve jurk, was 7 weken zwanger (waar de jurk al vermaakt moest worden omdat mijn buik ongeveer groot was voor 4 maanden) Volgend jaar zijn we 5 jaar getrouwd dus wie weet hihi