hier mijn trouwjurk (die ik nog steeds mooi vind hoor maar niet meer bij me past ook al is het pas 5 jaar geleden)
Triskele, ik vind je nog niet dil hier. Maar snap wel dat als je nu dunner bent je je zelf niet meer zo ziet. Ik ben nu juist wat zwaarder dan toen, helaas. Maare hij stond je mooi!
nog een laatste van onze oudste Hij was zo trots! Op ons, op zichzelf, op zijn pak, overal op en nog een van dichterbij van het bruidsmeisje en de jurk
Paloe, wat een mooie en schattige bruidskindjes, vooral jullie zoontjes! Die close-up van je jongste, geweldig! Triskele, mooie bruid! De jurk stond je inderdaad heel goed, vind je kapsel ook mooi. En wat een mooie foto met jullie zoontje tussen jullie in.
Mooie foto's dames.. Ik ben stiekem even aan t spieken..volgend jaar september word onze grote dag.. Pff er is zoveel keuze...
ja lief he, hij heeft ook de ringen gegeven, zelfde pak als zijn vader (van dezelfde stof laten maken door mijn moeder) ik ben wel heel blij met onze dag nog steeds dat blijft toch de rest van mijn leven mijn droomdag!
ik was undercover dik haha meeste mensen schatten me niet zo dik, en nu nog pakken ze vaak kleinere maat als ik eigenlijk heb haha, op zich wel prettig hoor, beter als tegenovergesteld Ik vind dat programma "say yes to the dress" so leuk en som zulke mooie jurken (maar ook lelijke!!!!)
Heb een aantal mooie jurken voor zien komen!! Hier de mijne, het is alweer een paar jaar geleden maar hij blijft mooi.