7 Jaar getrouwd, en hij past nog steeds! Elk jaar doe ik hem weer even aan, blijf hem prachtig vinden, volgens mijn man straal ik meteen zodra ik in de jurk stap...
Ook wij zijn vorig jaar getrouwd. Ik zou mijn jurk nog steeds elke dag wel aan willen! Bekijk bijlage 278493
Dit is mijn trouwjurk van 15 september dit jaar Ik zou het zeker nog terug kiezen! Ben absoluut verliefd op mijn kleedje (en de man waar ik mee getrouwd ben natuurlijk)
Wow mooi!! Ik heb dat niet met mijn trouwjurk . Ik vind hem niet meer mooi, niet dat ik hem nog eens aan moet . Ik was toen zes maanden zwanger en het was wel een trouwjurk, maar ik zou nu iets heel anders kiezen. Zo iets als jij dus. Heel erg mooi hoor!!
Mijn trouwjurk, voor en achter. Gemaakt door mijn tante. Heel blij mee, zou denk ik nu wel andere jurk kiezen als ik opnieuw zou trouwen (met dezelfde man)
Blondi thnx! Miekie mooie jurk! En mooie kast Lovewinnie veel plezier op jullie trouwdag!!! Is dat zon jurk waar je het lange deel af kan halen savonds? Oh haha volgende foto, ja dus Wendy mooi!
Dank je paloe!! Zie hier verder ook alleen maar mooie jurken, jammer dat je maar 1 trouwdag hebt en je jurk maar 1x publiek aan kan.. Heb hem dit jaar met onze trouwdag wel aangehad, even passen haha.. En ja ik kon hem nog aan na m'n zwangerschap.. Was ik stiekem heel blij mee