bengeltje dank je! wendy haha ja ik heb m een paar maanden geleden snel aangetrokken voor manlief naar boven kwam Hij was weer helemaal perplex Nu pas ik er niet meer in door mn buikje maar straks vast weer wel
ja haha als ik ooit ga trouwen hoor wij hadden wel plannen maar die waren even van tafel geveegd door omstandigheden maar, ooit gaan we het doen en vind ik zoiets echt heel mooi (dus dat is iet mijne hoor hihi)
dit is mijn jurk! zou hem zo weer kiezen! heb hem op een paspop staan op mn slaapkamer en word iedere keer weer blij als ik hem zie!
Jammer ik kan geen foto neer zetten maar ik ben getrouwd in de trouw jurk van mijn moeder ik had altijd gezegd tegen mijn mam als ik trouw dan trouw ik in jou jurk en zo is dat gegaan nu al meer dan 5 jaar
Wow mooie jurken allemaal! Ik ga in December trouwen en mag mijn jurk in nov. voor de laatste keer passen.
MrsNuke; ik zie er wel heel stoer uit maar dat ben ik niet hoor! hahahaha! en smaken verschillen en dat is maar goed ook! anders hebben we zoooon saaie wereld!
Pinguin!! Gaaff!! Het plaatje klopt gewoon perfect! Het is niet mijn smaak maar jou staat t perfect!!
Ik had die van mij van de week na 11 jaar weer aangetrokken, ben helaas gekrompen! Maar wat was ik verliefd op mijn jurk.