Plopsa Hasselt Halloween

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik heb nog twee kaartjes liggen voor Plopsa Hasselt.
    Mijn zoontje is supergek op Bobo, nu zag ik dat er straks een Bobo Halloween show is..
    Nu twijfel ik of ik moet gaan omdat ik bang ben dat met Halloween hij juist misschien bang is en ook Bobo niet meer leuk vind dan.
    Dat zou ik erg jammer vinden.
    Mijn zoontje is bijna twee, maar een heel vlot mannetje!
    Mijn vragen zijn eigenlijk..

* Is er al is iemand geweest tijdens Halloween en hoe was dat?
    * Is de kans groot dat als je een andere keer gaat je ook Bobo tegen het lijf loopt?

Alvast bedankt!

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heb geen ervaring met Plopsaland Hasselt, maar zit nu bij Plopsaland Coevordenen daar valt et Halloweengehalte heel erg mee! Er hangt wat versiering, ze hebben een heksenhoed op en that's it. Hier geen Boboshow, dus daar kan ik je niet mee helpen. De Bumbashow was geen Halloween.
    Wij hebben hier Bobo überhaupt niet gezien, maar wel Bumba, Piet Piraat en Mega Mindy.

3. Dank je wel voor je berichtje!
    Ik lees net alleen veel negatieve verhalen over Hasselt.
    Maar goed, dat is ook iets wat jezelf moet ervaren..
    Fijne vakantie nog!

4. MLkids

MLkids Niet meer actief

Plopsa Hasselt is heel klein en heel druk. Voor een 2.5 jarige zoals mijn dochter of zelfs een kleine 4 jarige zijn er maar bar weinig attracties!

Stonden binnen 2.5 ur weer buiten met een boze peuter want onze oudste dochter mocht overal in en zij niet. Onze middelste was zo'n gevalletje middelmaat en mocht dus ook niet overal in.

Misschien is het leuker om naar een show te gaan (bijvoorbeeld de Sinterklaas show). En anders gewoon de efteling, daar hebben ze veel meer aan.

5. MLkids

MLkids Niet meer actief

Overigens denk ik niet dat ze het heel eng maken voor de kindjes hoor!

Als je kaarten hebt moet je gewoon gaan, anders is het zonde van je geld!

6. Bedankt voor je reactie!!

Bedenk me net... Moet ik ook een ID kaart hebben voor mijn zoontje?

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Als je in Nederland woont wel. Belgie is buitenland.. Voor je dochtertje ok trouwens, mocht ze ook meegaan.
    Maar met een kind van twee is een id kaart of paspoort toch wel handig denk ik..

Deel Deze Pagina