Dit is de mijne (plaatje van internet)! Hij staat hier op een paspop op onze slaapkamer en ik krijg iedere dag nog een big smile op mijn gezicht als ik hem zie. Ben er nog steeds weg van...
dit was de mijne, we zijn dit jaar 5 jaar getrouwd en ik weeg inmiddels ongeveer 30 kilo minder dan toen en ik zei tegen mijn man dat ik nu een hele andere jurk zou kiezen, veel strakker en sexy-er zeg maar, toen zei die "dan trouwen we toch gewoon opnieuw" op een vakantiebestemming op het strand ofzo, dus we gaan lekker sparen en opnieuw trouwen hihi is toch niet hetzelfde als de eerste keer natuurlijk maar wel een leuk vooruitzicht hihi
Wat een stralende mensen allemaal. Leuk om te zien! Dit was mijn jurk. Simpel, maar doordat hij asymetrisch was, toch apart. Er zat ook een aardige sleep aan. Dat vond ik wel cool!
Dat is ook de dag dat wij getrouwd zijn, wat was het warm he!!! heb nog dagen mijn trouwjurk aangehad, want daar was ik wit en de rest was knalrood.
Als we 12,5 jaar getrouwd zijn vieren we een nieuw feestje en dan wil ik zo'n jurk... (dat pas over 7,5 jaar hoor)