Wij trouwen op 13-02-2013, maar alleen op het gemeentehuis. Verder geen feest o.i.d. en we doen het samen. Het is meer omdat we dan alles geregeld hebben voor onze kleine en dezelfde achternamen hebben. Zelf ben ik niet zo van het trouwen (vanwege de kosten e.d.) en mijn vriend ook niet. Ik heb voor de gelegenheid wel een mooi jurkje en vestje aangeschaft, maar geen trouwjurk. Als t lukt zal ik een foto'tje plaatsen. Ik zie hier overigens wel supermooie jurken voorbij komen!
Ik kan geen foto plaatsen jammer genoeg :x Die van mij is het model van mrs Nuke, maar dan met bandjes en langs de randen van het lijfje glaskraaltjes en pareltjes Dan hebben jullie een idee.
Ook niet traditioneel. Dit is tijdens ons partnerschappen. We hebben er toen voor gekozen om alles te doen zoals bij een bruiloft omdat mijn vader toen nog kon lopen en mij weg kon geven. Als we gaan trouwen, dan willen we groot feest en al en stiekem toch wel weer in het ivoor. Onze hond is inmiddels overleden helaas.
Wat een mooie jurken allemaal! Wij zijn nog niet getrouwd. Wel hebben wij partnerschap. Dus draag al wel mijn vriend zijn naam. Hoop wel ooit nog te trouwen. Zag 2x kasteel radboud voorbij schuiven.. Mooie trouw locatie
mijn jurk met hoedje en een foto van de achterkant onderste gedeelte is al 36 jaar oud...was de trouwjurk van mijn schoonmoeder...bovenstukje heeft mijn moeder er aan gemaakt...mijn man had de stropdas van zijn vader om ook 36 jaar oud dus
Ik hoop dat het gelukt is. Maar hier 2 foto's van mijn jurk. Een van de voorkant en een van de achterkant.
Hierbij mijn jurk.. Zeker geen traditionele.. De man waarbij ik achterop de motor zit is mijn vader.. Altijd als klein meisje al geroepen dat als ik ging trouwen ik als trouwvervoer op de motor wou en mn vader moest rijde.. Nou, dat is gelukt Tom (mn man) op een eigen motor 24 juni 2011 getrouwd.
Cygnet, superleuk die jurk! Heb ik ook nog aangehad . Alleen draag ik elke dag al jurken (denk dat ik er zo'n 200 in mijn kast heb hangen) en heb ik ook flink wat jurken met een retro 50s/60s/70s look, waardoor ik hem voor mijzelf niet bijzonder genoeg vond voor mijn grote dag. Desalniettemin was hij prachtig en zooooo leuk! Frederike, supermooi! Ook echt mijn smaak .