Leuk topic. Wat een prachtige jurken/meiden zie ik voorbij komen Hier mijn jurk... is alweer even geleden (06-06-2008)
Hij stamelde met tranen in zijn ogen hoe mooi ik was verder helemaal stil geslagen, precies de reactie zoals ie hoort dus hihi
Voor de meiden die een maggie sottero hadden,hebben jullie ook zo lang moeten wachten,bij mij was het een half jaar!
Mooie jurken allemaal hoor, ik ben nog niet getrouwd maar hoop ooit eens mijn jurk hier ook te kunnen plaatsen. Weet wel wat ik voor jurk wil zo ongeveer en ook niet volledig wit, geen sluier en niet boven de knie verder zien we dan wel weer
Ik had iets heel anders aan dan een trouwjurk... Hierin ben ik getrouwd (2008 en toen 28 zwanger van mijn eerste). Hier ben ik op pre-huwelijksreis in Indonesië (25 weken zwanger en hield liters vocht vast.. toen al) Ik heb de jurk nog steeds en het is een geweldig jurkje.. heerlijk.. ook nu nog maar wie weet doen we het nog eens dunnetjes over in het "wit" met maatje 38-40
Nee, no offense maar die vind ik vreselijk. Manlief geloofde trouwens tot de dag zelf niet dat ik geen sluier had. Ik had m'n in grove krul, strak naar achter in een soort staart. En dan vier van die curly's erin, veel meer zoals ik zelf ben
Klopt, maar het staat in mijn ogen echt niet bij die jurk. Same voor de handschoenen, vond het gewoon niet mooi erbij. Dus hier gaat mijn haar half opgestoken, half los. Met inderdaad curlies en wat sieraden dan. Fijne ketting, met oorbellen en een armband.
Bij mij was hij ook niet van de nieuwe collectie, maar ik had een pasmodel, die hebben ze vermaakt. Dus ik was niet veel kwijt