Dit was de mijne. Van cosmobella (zusje van Demetrios als ik mij niet vergis). Ik trouwde in 2008 en dit was een jurk uit de 07 collectie. Dat klinkt alweer zo lang geleden!! Hij was en is nog steeds prachtig!! Ik was echt verliefd. Overigens staat het model hem prachtig.
Blijft leuk, trouwtopics Zo zagen wij er drie jaar geleden uit, was 28 weken zwanger toen we trouwden:
Jaaaa behoorlijk! Had eerst iets van: 'Oh, dat doen we wel even' (omdat we het nu heel klein houden), maar heb nu toch wel enorme kriebels haha..
Ja het komt nu ook steeds dichterbij. Maar het gaat vast een geweldige dag voor jullie worden! En op de dag zelf ga je alleen maar genieten. Alvast een hele fijne dag toegewenst voor jullie.
mooie jurken allemaal hier een stukje van mijn jurk heb nog geen foto's geupload van de gehele jurk maar om een klein voorbeeld te geven
Dit wordt mijn jurk volgend jaar, hij moet nog wel vermaakt worden en er moet nog een grotere hoepelrok onder. Bekijk bijlage 427406
Ik had een korset en een losse rok met sleepje, in de kleur zwart wat echt bij mij past Toen had ik nog geen hanenkam maar gewoon alles afgeschoren, dat was afgelopen 28 Mei. Bekijk bijlage 427415