Wij gaan volgend jaar trouwen!! Helemaal in de rockabilly stijl,we gaan in Las Vegas trouwen. Wel weet ik nog niet wat ik als jurk ga dragen,wit hoort bij het trouwen maar ik draag nooit iets van wit... Wijde jurken staan mij niet,ben maar klein en heb echte vrouwelijke rondingen dus kies vaker voor aansluitende jurken..dit zijn wat voorbeelden die ik erg mooi vindt. Bekijk bijlage 427474
Bekijk bijlage 427477 Het model en mijn fotos. Was de eerste jurk die ik aan had en tot op de dag van vandaag (3jr verder) nog steeds verlieft..
Ik heb mijn jurk ook al. Ga m nog niet showen we trouwen 20-6-2014 Ik was opslag verliefd op mijn jurk
Dit ben ik op 24 januari 2014! Ik zou hier eigenlijk niet meer willen komen maar kan het niet laten Pfoeeeee Zw pagina verkleint echt lelijk:x Rembo Styling
Wauw, wat leuk om al jullie mooie trouwjurken te zien! Er zitten echt prachtige exemplaren tussen. Imensa en lootje80: die van jullie vind ik heeeeel mooi!
Ben half februari getrouwd in deze jurk. Was er helemaal weg van , en mijn zwangere buik zit goed verstopt