Dit was mijn trouwjurk. Het is alweer 2 jaar geleden dat we getrouwd zijn, ik zou het graag weer over willen doen, vooral omdat het zo snel voorbij gaat en allemaal zo in een roes...Maar het was een mooie dag en hebben ontzettend mooie foto's als herinnering
Ben al bijna 3 jaar getrouwd maar t blijft leuk om jurken te kijken . Bij gebrek aan een eigen foto even een link naar een website waar hij in de juiste kleur op staat Discount Maggie Sottero Ariana 2009 Wedding Dresses,FREE SHIPPING and Easy Returns! Manlief had een donkerblauw pak aan met overhemd maar zonder stropdas want daar voelde hij zich ongemakkelijk mee
Oeeeh Emma en Flora... die jurken zijn ook onwijs mooie zeg. Enne Emma bedankt.. ik wou t ook simpel.. t was ook een lowbudget wedding... maare ik voelde me mega rijk hoor Hadden alles en meer dan wij verwacht hadden en zo voel ik me gelukkig nog!!
Wat een prachtige jurken allemaal! Hieronder een plaatje van mijn jurk, de handschoenen en sjaal had ik er niet bij. Manlief had een antraciet kleurig pak en dochterlief een wit jurkje met roze bloem.
Mooie jurken komen er voorbij, ik had altijd gezegd ik trouw in het rood, maar eenmaal daar wilde ik wit en ik paste meerdere en het was het niet zeg maar, had niet dat wow gevoel. Toen paste ik een witte (dezelfde als de rode) en ik voelde me een prinsesje het was de eerste die ik dacht ja mooi. maar twijfelde hij was mijn smaak maar net niet ik was te prinsesserig dat paste niet bij me, toen zei die deze is er ook in het rood, maar dat was een maatje 36 daar paste ik nooit in natuurlijk, vervolgens heb ik hem gezien en niet gepast in het rood maar gelijk genomen was verliefd, heb hem nog steeds en nog nooit spijt gehad zo mooi
Dit was mijn trouwjurk.. Was er heel blij mee, maar 's avonds laat toch maar uitgedaan ivm 20 weken zwanger 29-09-2011 getrouwd. ML had een wit pak met een zwart shirt eronder. Hij is niet zo van de blousjes.
Oh, ik heb echt geen idee . Ik heb niet gekeken naar merken, had gewoon de mooiste (wat ik vond) uitgezocht. Zal wel even gaan kijken welk merk het is!
Ik zie hele mooie jurken voorbij komen! Dit is mijn jurk! Ik vind hem nog steeds erg mooi! Op de foto lijkt er een bobbel boven mijn kont te zitten maar dat komt doordat de jurk opgetild wordt...
@lilly: De jurk is van Vera Bride.. Wat een mooie jurken allemaal leuk om iedereen zijn smaak te zien, letterlijk van zwart tot wit.