Oww wat een prachtige jurken zie ik voorbij komen. Ik ga 28 juni trouwen, in het rood Mijn jurk is bijna klaar (eind deze maand) dus spannend...
Wauw, die vind ik echt gaaf zeg! Ik heb er ook moeite mee, mijn jurk heeft 100 euro gekost. Ik was 33 weken zwanger en vond hem prachtig en nog. Maar deze vindik ook echt geweldig!
Zijn er hier ook bruidjes die in een broekpak getrouwd zijn? Ik sta totaal niet met kleedjes en rokken en ik draag er dus nooit. En ben ook niet van zin er op mijn trouw tegen mijn zin één te dragen. Maar ik vind héél weinig foto's of ideetjes voor leuke broekpakken of bijvoorbeeld tuniekjes. Ik ben overigens ook niet van zin in 't wit te trouwen - da's mij te licht - en ik wil mijn kleding nadien afdragen (bijvoorbeeld op feestjes). Ik heb dus wel ideetjes welke richting ik uit wil (kennelijk een nogal a-typische), maar vind er geen voorbeelden van of het werkelijk bestaat. Heb bovendien maatje 50, dus dat belooft al helemaal qua zoektocht.
Ik ben zelf niet getrouwd, maar moest toch even in dit topic kijken. Ik zwijmel altijd al is ik die jurken zie, en ook hier staan er prachtige jurken hihihihi. Dames jullie zien/zagen er prachtig uit op jullie mooie dag
Als je inspiratie zoekt voor niet-typische bruidskleding zou je eens op de blog van offbeat bride kunnen kijken... Hier komen allerlei verschillende stijlen alternatieve bruiden voor
Ooh wat een prachtige jurken! Jullie stralen allemaal Krijg nu zo de kriebels, ik wil ook trouwen! Hahaha
Achteraanzicht en een foto van de voorkant Helaas op de foto van voor zijn de plooien niet mooi recht, beetje jammer voor het totaalplaatje van de jurk maar goed hihi.. Het was een strapless jurk, maar had die nepbont-kraag om omdat het best wel koud was die dag..
Het meeste wat ik voorbij zie komen zijn traditionele trouwjurken. Mooi maar niet mijn smaak... maar oh wat leuk dat er ook een paar korte jurkjes langskomen en gekleurde jurken (geen zwart... vind ik niets)! Echt onder de indruk!
Wauw wat een mooie jurken weer....zucht... Het is dat het zo duur is, want anders wil ik voor elk jubileum jaar wel even een andere uitzoeken
Dit was mijn jurk!! Zelf samengesteld in samenspraak met de dame van de bruidswinkel - erg leuke ervaring en nog steeds supertrots op het resultaat. Er zou geen andere jurk meer MIJ zijn geweest...
Even delen wat ik vandaag op internet tegenkwam... en stel die hun bruiloft helemaal in 1930 stijl heeft gedaan.... Echt gaaf A 1930s garden party that you won't believe took place in 2013 | Offbeat Bride