Die van ons, heel simpel. Mijn man is niet zo heel erg van de sieraden. Hij draagt zilver en ik goud...vandaar de combinatie van witgoud en geelgoud. Ik heb er overigens geen steentje in...dat zat er bij de juwelier bij het voorbeel dook niet in eigenlijk.
Onze ringen... kon zo snel geen foto vinden dus heb ze nu zelf ff op de foto gezet (manlief heeft trouwring niet om naar zn werk.). Geel gouden ringen met een roodgouden randje erdoor en geen steentje voor mij, ik wilde gewoon dezelfde als manlief... precíés dezelfde dan dus...
Trouwringen bi-color(trouwring met witgoud en roodgoud) De ringen linksboven (dus de eerste) zijn onze trouwringen. We hebben allebij een herenring. Toen aaliyah geboren was heb ik er een diamantje in laten zetten. Op de foto lijkt het roodgoud wel oranje, in het echt is het mooier!
Ik heb niet echt een goede foto van onze ringen bij elkaar...Jammer jammer, die had ik best graag willen hebben maar we hebben ze zelf ontworpen! Er is dus geen standaard plaatje van. Onze ringen zijn geelgoud met een ijsmattering. Die techniek zie je niet heel veel, ik vind het resultaat heel bijzonder. Ze zijn 6mm breed met een lichte ronding (dus niet heel bol) en er is rondom een groefje in gefreest. Als wij een kindje krijgen dan wordt er bij mij in het groefje een diamantje bij gezet, als de kroon op je huwelijk...ik vind die symboliek heel mooi.
Oh, wat een mooie ringen! Vooral de eerste (die van ts), gesmolten: prachtig! Wij trouwen op 12 maart maar moeten nog gaan kijken... Heb zelf al een ring van titanium en edelstaal, maar denk dat ik voor witgoud ga. Van titatium krijg ik uitslag van het moment dat ik m'n ring uitdoe...
Dit is de nieuwe versie al . Zou wel erg zonde zijn om deze te laten hersmelten... En bedankt! Ben er erg blij mee!
Heb trouwens nog mooie ringen voorbij zien komen! En zo'n grote verscheidenheid aan ringen. Kunnen zo een catalogus maken met deze foto's .
Bekijk bijlage 46457 Niet echt een trouwring.. maar hij staat voor hetzelfde.. Wij gaan ergens de komende maanden nog wel 'simpel' trouwen... maar deze ring kreeg ik al met mijn verjaardag.. We hebben beide een naam met de M, en zijn verbonden door de muziek Eigen ontwerp van mijn vriend.. M, koppelteken, muzieknootje, koppelteken en weer een M Aan de binnenkant staat de datum dat we elkaar ontmoet hebben (slechte foto, net ff snel met een telefoon gemaakt)
Dit zijn onze ringen. wij hebben de zelfde en ze zijn van Titainium Ik pas de mijn alleen niet meer. sinds me zw en Titainium kunnen ze niet zomaar kapot krijgen dus durf het ook niet zo goed om te doen nu die te krap is. dus zijn aan het sparen Bekijk bijlage 46513