Andere naam

Discussion in 'De lounge' started by Firlonnien, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Meiden,

Ik ben voortaan niet meer op het forum te vinden onder "firlonnien". Helaas is er een vervelend persoon die berichten meeleest. Aangezien het haar allemaal niet aangaat, maak ik een ander zp account aan.

Groetjes,

Firlonnien

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Jammer dat je je naam wilt wijzigen, maar is wel te begrijpen! Lijkt me ook niet leuk als kennissen mijn berichten gaan lezen.

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Pff, wat een ongelooflijk vervelende zielige personen zijn er toch ook, dat je daar speciaal een nieuw profiel voor aan moet gaan maken!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Irritant. Het is beste is dan ook om gewoonweg anoniem te blijven.
    Het is en blijft een openbaar forum, dus iedereen kan hier meelezen.
    Ik snap sowieso niet goed dat mensen op een forum hun hele privéleven neer gooien (herkenbaar dan he). Anoniem boeit niet, want sommige dingen moet je gewoon kwijt.

5. Firlonnien

Klopt. Helaas heeft ze mijn schernaam achterhaald, en weet ze dus dat ik firlonnien ben....

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat vervelend zeg....

Maar ik neem aan dat je nu nog je naam moet veranderen?

7. Firlonnien

Kan mijn naam niet wijzigen (of kon iig niet vinden hoe) dus heb een ander account aangemaakt.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Je naam wijzigen kan je zelf niet doen.
    Dan moet je even een pb naar Jan en Lotte sturen je verhaal uitleggen.
    Zij kunnen je naam wijzigen.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Inderdaad, even melden bij de modjes.
    Ik zie ook weleens mensen voorbij komen in topics die niet meer actief zijn... Dan kun je zeg maar ook niet meer de berichten van die persoon lezen, want je kunt dan niet meer op de naam klikken...

Ik denk sowieso niet dat ze het goed vinden, want je mag geen dubbel account hebben normaal gesproken...

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

a;ls je naam veranderd word is het alsnog makkelijk om te weten wie je bent omdat je berichten wel blijven staan. En bij de berichten komt dan volgens mij ook je nieuwe naam te staan.

Dus een hele nieuwe account is het beste inderdaad, en dan kan je deze laten verwijderen gewoon.

Altijd vervelend is het, hier helaas ook ervaring mee.

11. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

Aug 26, 2009
    348
    0
    0
    Precies wat wonders2 zegt.
    Naam veranderen op dezelfde account werkt gewoon niet.

Helaas heb ik ook veel last hiervan.
    Daarom ben ik ook niet meer zoveel online, en bespreek weinig tot geen privé dingen.

Zo jammer dat er zulke mensen zijn!!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

bah zeg dat er zulke mensen zijn. Hoop dat je er met je nieuwe account geen problemen meer mee zult hebben

ik deel ook alleen dingen die een ander eigenlijk wel mag weten. vervelend dat je nu dingen niet kan zeggen.

13. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    is het weer zover. triest hoor dat mensen niks beters te doen hebben. hopelijk ben je met een nieuw account van haar af.

14. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    klote zeg.

let je wel op dat je dan ook je onderschriften enzo verandert??

ik zie zo vaak dat iemand om welke reden dan ook haar naam verandert maar onmiddellijk aan het onderschrift weer herkenbaar is ;)

15. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Vervelend zeg!Ik heb dit helaas ook moeten doen...vind het wel jammer maar vertel nu bijv niet waar ik woon, hoe mijn kinderen heten etc...erg jammer maar helaas was ik ook genoodzaakt dit te doen door een ontzettend vervelend persoon (zijn heel veel mensen die haar vervelend vinden in de omgeving.)

Hoop dat je er geen last meer van hebt. dd letten op onderschrift, geen woonplaats en verjaardag enzo vermelden..

16. Firlonnien

Dank voor de tips meiden. Ik zal zeker ook op het onderschrift letten.

17. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hoe weten jullie dat je gevolgd wordt dan? Dat ze meeslleest oke, maar hoe is ze dan vervelend? Of ben ik nu te nieuwsgierig?

18. Pantoefje

@mama van Marit: door dingen die dan weer aan mij verteld worden (bijv zwangerschap,toen alleen wij het zellf nog wisten en meiden hier op het forum..en meer dingen maar ga niet alles vertellen ivm privacy en dat meelezen...) ik vind het echt erg kinderachtig en erg jammer maarja..
    maar je bent niet te nieuwsgierig hoor :)

19. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Nee dat is idd niet de bedoeling. Mocht je iemand tegenkomen die je kent lijkt het mij dat je volwassen genoeg bent om of een pbtje te sturen dat je weet dat ze weet dat jij erop zit of anders had die bekende gewoon dr mond moeten houden en ene oor in en andere uit en niet verder over kletsen.

20. Pantoefje

Ja, dat vind ik ook. Maar is een heel vervelend persoon, waar heel veel mensen een hekel aan hebben door de dingen die ze altijd doet (kan wel van alles op gaan noemen maar wie weet leest ze hier, haha. echt irritant als je daar allemaal op moet letten,maar helaas niks aan te doen.

Groetjes!!

Share This Page