Wij hebben een giga tuin, geen achterburen. Ik heb er geen foto van maar op dit moment is het wel foto waard. Kinderen spelen allemaal in de tuin, zandbak, voetbal, tuimelrek, speelhuis in de zon, onze paarden in het zicht. De honden zonnen op hun dekens. Het is heerlijk zo´n grote tuin maar praat niet over de onderhoud, het is veel werk. Gelukkig dat het de hobby is van mijn man.
Dit is onze tuin, nu erg kaal maar wel een stuk mooier/groener in de zomer. Het voorste terras staat er bijna niet op, dat is wel redelijk groot. Met links een houten hek en rechts de muur van de uitbouw van de buren. Voeg ook even een foto bij van de foto op die muur. Oh ja wat nu gras is waren eerst plantenperken, 1 groot oerwoud. Dat waren we zat maar we wilden niet al te veel geld uitgeven aan het bestraten e.d. en hebben uiteindelijk alleen maar alle planten eruit laten halen, de aarde af laten graven en gras laten leggen.
Oké, ook nog een fotootje van de tuin in ons huidige huis. Klein maar fijn! Wij wonen aan een doodlopend straatje en toch middenin het centrum. In dit fijne tuintje hebben we de hele dag zon precies waar de loungeset staat.
Jeetje zeg....ik dacht dat mijn tuintje groot was , maar ik zie me hier een mega-tuinen voorbij komen...echt schitterend !!
nou dan ook maar 1 foto van de mijne er komen andere tegels en meer gras voor jay. trouwens foto va vorig jaar de schutting staat daar nog maar is nu weg daar komt uiteraard een nieuwe
Hier trouwens nog een foto van mijn tuin van de achterkant uit genomen, en in de zomer. Ziet er gelijk een stuk vrolijker uit:
zo zag het er afgelopen zomer uit... en foto 2 nog maar een maandje geleden.. Echt toe aan een opknapbeurt dus...
zoiets wil ik ook veel gras met van die stenen tussen het gras manlief heeft alleen een motor dus dat wordt hem niet
Mijn man heeft een quad.. Dat zogenaamde tuinhuisje is eigenlijk zijn garage. Misschien ook een oplossing voor jullie MrsNuke?
misschien een tip....wil je direct wat meer kleur in je tuin. Ze hebben nu bij de praxis voor 1 euro per tray viooltjes in de aanbieding. Heb je toch gelijk een beetje kleur en het is geen grote ramp als ze niet lang blijven staan. Ik heb deze week gelijk mn balkonnetje al opgefleurt!
We hebben vorig jaar onze tuin aangepakt. Van tuin zijn we naar graszoden gegaan en dat bevalt goed. En oogt een stuk netter vind ik. Een voor en een na foto. Bekijk bijlage 232174
WAUW wat een mooie tuinen, ik ben jaloers! Wij hebben echt een klein stadstuintje. Vorig jaar nieuwe bestrating er neer gelegd en nu nog aankleden.
boonie Je basis is echt mooi en perfect joh! als je een beetje 'opknap' wil zou ik gaan voor 2 spiegels rechts, lijkt het wat breder en dan op dezelfde hoogte ophangen. En dan links tegen de muur van de garage? een mooie klimplat of een pottafel met een leuk dienblas met bijvoorbeeld eetbare kruiden. óf De rechterkant wit schilderen en dan 2 mooie posters ophangen! En dan links tegen de muur een mooie pot met een {fruit} boompje in. Ik zou geen potten ofzo gaan neerzetten omdat het redelijk 'smal' is en als het grote zwembad opgezet wordt dan moet je weer met potten slepen.
Wij zijn helemaal blij met onze tuin. Langs het huis hebben we een terras met houten vlonders. Daar komt binnenkort een loungeset, maar ik geloof dat wij er verder niet veel aan hoeven te doen. Dit is de oprit, aan de zijkant lekker veel grashalmen en de achtertuin laten we zo.