Dit is onze tuin van bovenaf: View attachment 233167 zijkant van ons huis: View attachment 233168 Als je eerst zag hoe we huis/tuin hadden gekocht is dit een groot verschil.
1e foto is hoe de tuin er eind vorig jaar eruit zag. 2e foto zo ziet het er nu uit(ze zijn hier hard aan het werk hihi) afgelope weekend is halve tuin leeg gehaald en vandaag of zaterdag komt er gras(graszoden) in en dan nog netjes aankleden met plantenbakken enzo. ben volgende week jarig en heb intratuin bonnen gevraagd dus kan straks lekker shoppen
leuke foto's allemaal weer zeg En wat ik ook leuk vind is dat iedereen wel iets van een speelplek voor de kinderen heeft. Heel gezellig !
Wie weet waar je voor een redelijke prijs hoezen kunt krijgen voor de kussens van de loungeset? Dat wat ik kan vinden is vooral zwart of wit, maar ik zoek vooral felle vrolijke kleuren.
haha wat een boompje allemaal wel niet kan doen he.. Inmiddels hebben wij nieuwe gevelbekleding, nu nog een stukje gras en dan speeltoestel voor Sven erop en her en der nog wat potten/planten en onze achtertuin ziet er ook weer gezellig uit.
voor en na foto. tuin is nog niet helemaal af want kwil t nog wat opleuken maar ff mn verjaardag afwachten wat ik krijg. Heb net Intratuinbon gehad en morge krijg ik nog een halve wijnvat als vijvertje. dus gaat nog leuker worden in de tuin, nu erg kaal nog. zijn wat scheve en vage foto's maar mijn man is niet zo'n kei in foto's maken
oooooohw ik krijg helemaal zin om onze tuin te veranderen!!! het begin is er, heb bij de action zo een leuk schilderdoek voor buiten gekocht van de week even onze terrasvijver leeg trekken en nieuwe planten enz in doen en binnenkort gaat manlief met zijn vader een nieuwe schutting maken, want deze heeft de zware windstoten deze herfst/winter niet overleeft en we hebben er net een appelboompje ingezet en voor de katten hebben we een soort hok gemaakt zodat die ook lekker kunnen genieten van de frisse lucht (ik wil ze hier niet los hebben lopen) zodra het wat toonbaarder is zal ik ook foto's komen delen
Bij Wibra hebben ze momenteel leuke goedkope dingetjes voor in de tuin. O.a. van die hangbakken, muurbakken, vogelhuisjes en zo nog wat dingetjes. In die bakken is het leuk om wat hangplanten te doen.
wij hebben een border op de plek waar de zon het langst blijft schijnen, niet zo handig. Nu heeft mijn vriend vandaag een lange border/bloembak langs de schutting gemaakt uit rabatdelen zodat we die andere border kunnen wegdoen. Nu nog even mooie (gratis) tegels scoren op MP
Up !! Er zullen vast wel mensen zijn die hun tuintje al aan het opknappen zijn, dus kom maar op met die foto's
Wat een leuke tuinen! Wij hebben dit jaar voor het eerst een tuin (vorig jaar verhuist) en we moeten nog wel wat eraan doen, maar zo zag het er een paar weken geleden uit:
Dit was onze tuin vorig jaar. Rechts naast het huisje is nog een steiger naar het water. Owww ik kan niet wachten tot ik weer in mijn tuintje kan zonnebaden!!