HEEFT ER OOK IEMAND DUIDELIJKE FOTO VAN TERRASOVERKAPPING/VERANDA AAN ACHTERGEVEL??? wij zijn druk bezig met de tuin bij ons gaat de vijver eruit en komt een blokhut met terrasoverkapping naast op een houten terras.. ik krijg openslaande deuren en wil graag aan mijn huis een overkapping vast zodat je het lekker bij de woonkamer kan betrekken. vind er erg mooie gezellige tuinen tussen zitten kan soms wel zien aan de planten en groen dat jullie niet aan de kust wonen....bij ons met veel wind en zee zout blijft het lang niet zo mooi coniferen groeien hier erg slecht
Wij hebben een overkapping aan de schuur gemaakt. Is dus niet aan het huis vast, maar misschien kun je er iets mee.
superleuk !!!! dit krijg ik achter in onze tuin aan mijn blokhut vast is een blokhut met terrasoverkapping in 1 aan mijn huis moet het dak doorzichtig zijn anders word het binnen te donker ziet er erg leuk uit hoor!!!bij je
Lol zat op mijn mob te kijken en dacht dat is een vel gekleurd hegje. Mij het inzoomen zag ik wat het was Hahahah Mooie tuin!
Wij gaan over een maand aan beide kanten een nieuwe schutting zetten ik kan haast niet wachten. We wonen op een hoekhuis en aan de straatkant staat nu een half dode heg.. Kan niet eens in me blootje zonnen want iedereen kan zo naar binnen gluren. Maar deze zomer kan ik gewoon in mijn blote komt door de tuin hollen
Mirell, mijn buren hebben een houten overkapping met doorzichtig glas erboven. Heel gaaf!! Het is doorzichtig dus ideaal voor lichtinval. Foto kan ik niet laten zien maar kan eventueel wel voor je vragen waar ze dat gekocht hebben Wijzelf hebben zo'n stalen witte frame met van die doorzichtige platen en daar kan ik op verzoek wel even een foto van laten zien.
Ik had een hoek in de tuin waar ik niks mee kon, er komt alleen savonds tegen 7en een beetje zon, dus ik heb jaren tegen manlief gezegd, misschien moeten we daar eens een overkapping maken, en jawel na 7 jaar is tie dr alleen nu is hij doorgeslagen , er zitten nu deuren in en vorig weekend heeft hij er een vloer in gelegd...je kunt het inmiddels geen overkapping meer noemen haha Ik zal eens kijken of ik er een fotootje van kan maken, tis nog niet helemaal af, in de deuren moet nog glas, en er moeten nog een paar bakken met bloemen voor komen te staan
dit is hem, de deuren moeten nog verder afgewerkt worden, het is 1 grote schuifdeur en een kleine klapdeur daar moet nog glas in... We hebben dr al aardig wat gezeten dit jaar, lekker met de kachel aan
Als het goed is gaan we binnenkort verhuizen naar duitsland (aanvraag is bij de bank). Nu is al groot gedeelte ingericht met een wei, rijbak, stallen, carpoort, etc maar het terras gedeelt is dus alleen gras. Ik wil er graag een kind vriendelijke tuin van maken. Zodra alles rond is zal ik wel ff fotos maken. Kom maar op met de ideeen
Let niet op de zooi hoor . We zijn druk bezig in de tuin die ook echt nodig aangepakt moest worden. Mag nog wel een hoop gezelligheid bij We zijn ontzettend blij met de overkapping. Neemt wel veel licht weg uit de woonkamer maar je hebt er onwijs veel voordelen van. Je kan er al heel vroeg zitten met een warmtelamp aan en je spullen staan altijd droog. Ik laat de kussens op de bank ook gewoon de hele zomer liggen geen gesjouw, heerlijk! 2 keer per jaar gaat mijn vriend met de hogedruk erover en thats it qua onderhoud. Mijn achterburen hebben 1 kant helemaal dichtgemaakt en allemaal planken gemaakt. Staat onwijs gezellig dus zoiets zou ik ook wel graag willen. zit je ook meteen meer beschut.
Gaaf zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! Misschien mijn broertje (= timmerman) maar eens lief aankijken.
Mijn ouders hebben ook een super mooie veranda achter het huis (niet aan de huiskamer vast maar aan hun slaapkamer) Het is een houten veranda van 8x4m (veranda is helemaal van hout) mijn broer heeft er ook verlichting in aangelegd. Ik zou het zelf niet snel aan de huiskamer vast doen wordt er denk ik altijd donkerder van.