Ik heb 15 augustus een bruiloftsfeest met als dresscode classy. Ben dan ruim 17 weken zwanger maar heb nu al een mooi buikje. Dus nu op zoek naar een mooie jurk!! Ik ben helemaal dol op de kanten jurken van tiffany rose maar dat ligt toch wel een eindje buiten mijn budget. Ik wil er ongeveer een 50.euro aan uitgeven, mag bij de perfecte jurk wel iets meer zijn. Kant heeft mijn voorkeur en voor de rest maakt de kleur niet echt heel veel uit. Heb zelf al rond zitten neuzen maar kan maar niks gevonden krijgen. Dus dacht zal de dames van het forum eens om hulp roepen. Dus bij deze heeeeeelp!!!
Vero Moda ANNA - Cocktailjurk - Zwart - Zalando.nl Zoiets? Gekleurd riempje er omheen en showen maar Anna Field Cocktailjurk - Zwart - Zalando.nl
ASOS Maternity | ASOS Maternity Exclusive Lace Bodycon Dress With Ribbon Detail at ASOS Is natuurlijk weer een jurk uit het buitenland, maar die kwam ik tegen
Allemaal mooie jurken. De eerste 2 zijn helaas echt niet mijn smaak. En de overige 2 kanten jurken zijn bijna wat ik bedoel op de hoge hals na. Ik heb een behoorlijke boezem (cup F) die met zon hoge neklijn nog massiever lijkt. Vooral het buitenlandse jurkje is erg leuk!!
Aaaah ja dan is dat niet zo mooi.. Zal mijn oogjes open houden en ik als wat leuks tegen kom post ik het hier wel weer.. Overigens de jurk die je benoemde van tiffany rose; WAUW!!! Maar idd duur kreng :S
En hij is er in 7 kleuren zie ik! Thanks voor de tip . Ik ga voor lila, blauw of roze, even denken nog. Ik heb een bruiloft als ik 32 weken zwanger ben, super leuk jurkje dit.
Binnen jouw budget vind ik deze jurk leuk, stijlvol. Noppies zwangerschapsjurk Nadine Heb je ook al op mp gekeken?
Of deze, met een luchtig kleurrijk (kant ) vestje er op. Multifunctional top/dress black - BellyFashion.nl En dit groene kanten jurkje vind ik helemaal super! LACE MATERNITY DRESS - Mama.licious
En deze? Crochet Detail Bustier Maxi Dress - Club L - Coral - Feestjurken - Kleding - Vrouw - Nelly.com
Lia, ik heb hem in het lichtblauw besteld, is heel leuk. Super blij mee . In 4 dagen binnen vanuit de UK.