Heb jij openslaande deuren? Ik zit straks met het probleem dat ik openslaande deuren heb, ern lounge diningset wil MET hoekbank maar echt niet goed weet hoe ik hem neer moet zetten
Helaas niet, zou ze wel willen. Maar idd niet practisch met zo'n hoekset. Hier staat tie nu voor het raam en langs de schutting met de buren. Waar ik het raam heb zijn ws jouw openslaande deuren. Kun je hem niet andersom zetten. Dus dat je hem tegenover de tuindeuren zet, met je gezicht naar het huis.
De deuren komen in het midden vd gevel en daarnaast nog aan beide kanten een lang raam. Wat jij zegt heb ik wel aan gedacht maar twijfel of het dan niet te aanwezig is als je vanuit de woonkamer naar buiten kijkt. We hebben onze set nu als jou staan maar idd geen openslaande deuren nu. Heb getwijfeld over een gewone eettafel maar juist een lounge bank “hangt” zo heerlijk op lange avonden buiten
Bekijk bijlage 573035 Bekijk bijlage 573036 Bij ons staan er alleen maar bloempotten op tafel. Niks spannends. We hebben een houten loungeset en een picknicktafel. Achter in de tuin nog een grote tuintafel, waar we nooit aan zitten. Te ver weg van de keuken. We hebben onder de veranda nog een bbq-tafel met twee barstoelen. Bijna alles is zelf getimmerd.
Mijn tafeldecoratie bestaat uit een Japanse esdoorn en een kat (Met toevallig een Japanse naam) Verder is ons huisje een huurhuis dus we investeren vrijwel 0 in onze tuin. Bekijk bijlage 573037
Ja ik zou dat zeker eens proberen zo andersom. Ken 2 mensen die het vanwege tuindeuren ook zo hebben en dat staat heel leuk. Hebben ook geen overdreven grote tuin ofzo.
Wij zijn met 5. Willen graag gewoon buiten eten. Dus hebben het zelfde formaat binnen als buiten.heerlijk!
Wij hebben deze set met een klein bijzettafeltje en om de hoek staat een grote vierkante picknicktafel. Ideaal ding. Bekijk bijlage 573067 Bekijk bijlage 573068
Zoals een aantal anderen zitten wij ook zovaak mogelijk buiten. En hebben wij een grote familie die toch wekelijks wel ergens 'strand'. Dus een grote tafel is onmisbaar hier. Dan hebben wij ook een tuin waar ie staan kan, dus maakt de keuze wat makkelijker.