Iemand zegt dat ze nep zijn, maar ik weet zeker van niet Ik heb het merkje in de linkerlaars en het certificaatje van ugg wat ook bij mn andere uggs zit die ik hier heb gekocht
Ik ook niet, ik ben niet zo thuis in de namen van de modellen haha Maar ik vind die met die stoere zool wel heerlijk lopen. Heel stevig
Zal ook eens Kijken naar de essentials! Zie ze bij de NL webshops er niet bijstaan, maar ze zijn erg mooi!
Nou dat denk ik niet aangezien ze wel erg goedkoop zijn. En ugg nooit in de aanbieding zijn is mijn vertelt.
Ja daarom maar echt bij veel site zijn ze spot goedkoop Zijn wel erg veel site's die neppe dan verkopen. Dat is toch illeugaal?
UGG® Australia | Complimentary Shipping on Orders Over $150 even goed zoeken.. maar daar kan je volgens mij vinden waar je uggs kan kopen en er staan geen neppe winkels op! en al zal dat wel zal t er wel bij staan maar weet bijna 100% van niet.
Heb besloten ga verder sparen tot ik ze kan kopen hier gewoon in nederland geen moeilijke dingen en weet dan zeker dat ze echt zijn.
Nou, ik ben om hoor! Vond ze nooit echt fantastisch, maar snuffel nu al een tijdje hier rond, ben al lid van de hyves en wil ze nu toch wel echt hebben.... Ga eind januari met wintersport dus voor die tijd maar even aanschaffen. Lukt dat een beetje, met die schoenen door de sneeuw, qua glijden/waterdicht enz? Ik denk dat ik voor de baileybutton triplet donkerbruin ga..
Ze zijn helaas niet gemaakt voor sneeuw of regen, vooral met veel sneeuw kun je ze weggooien Ikzelf heb ook de Bailey button triplet choco, zijn echt super! Je hebt trouwens ook echt leren uggs waar je wel mee in de sneeuw kan Bijv de kensingtons
oh, dat is jammer... had inderdaad in eerste instantie naar leren gekeken en vond de baileybutton crinkle wel leuk. zal eens effe kijken naar die kensingtons. maar die triplet choco is echt super, maar ja om nu gelijk 2 paar aan te schaffen...
wel leuk die kensington maar niet leuk genoeg voor dat geld, haha! effe op zoek naar anderen dan maar..