Leuk! Ik heb nu de classic tall in het bruin. Die waren echt niks voor in de sneeuw Jakkes, natte tenen dat ik had!
Ja klopt, in het begin zakt hij niet naar beneden hoor, later pas, nu begint de voorkant ook soepel te worden en heeft af en toe ook de neiging de gaan zakken, maar kan het tot nu toe nog terugdrukken en blijft het zo staan. Dat was eerst ook met de achterste flap zo, maar die zakt nu al vanzelf naar beneden. Ik heb maat 6 (37), normaal heb ik maat 38/39 maar deze zitten goed.
Ja ik heb ze! Ben vanmiddag in Akkrum geweest en het is toch maat 39 geworden! Ben zo blij met m'n uggs, ze lopen heerlijk! Bedankt voor dit topic haha.
Hoe zit het trouwens met zweetvoeten? Ik heb erg snel last van zweetvoeten.. Met name met verkeerde soort schoenen. Hebben jullie hier ook last van met de uggs?
Ow gelukkig dat was nog mijn tweifel... en dat ze zo duur zijn maar vriendin lief kwam met leuk nieuws thuis hij krijgt opslag dus hoef niet meer zoveel te sparen.
ik heb ook geen last van zweet voeten, maar je wol kan wel een beetje gaan stinken als je geen sokken draagt. Maar daar zit in het onderhoudsetje van uggs een freshener in
Had net al een topic geopend in de lounge... maar hier nog een keer... Ik kan niet kiezen.. Ik ga nieuwe uggs kopen, ik wil graag de classic mini kopen, ik twijfel over welke kleur maar ik denk chestnut. UGG® Australia | Complimentary Shipping on Orders Over $150 Ik vind de bailey button triplet erg leuk in het grijs bijvoorbeeld.. UGG® Australia | Complimentary Shipping on Orders Over $150 Of de bailey button, maar dan de lage versie... De classis mini neem ik zeker, alleen over de kleur twijfel ik of ik chestnut of zwart zal nemen? UGG® Australia | Complimentary Shipping on Orders Over $150 En dan wil ik nog een bailey button, alleen welke de hoge of de lage?
Ik heb 3 weken geleden de bailey button triplet in het bruin gekocht en ben er echt zo super blij mee! Loop er zelfs binnen me terwijl ik eigenlijk nooit schoenen aan heb! Komt mijn schoonmoeder vanmiddag bij me zegt ze omdat je zo blij bent met je uggs krijg je van mij met kerst ook nog een paar in het zwart Lieve schoonmoeders bestaan echt nog wel
Ow ik draag altijd sok dus hoef ik niet bang voor te zijn. Jeetje wat een lieve schoonmoeder heb je zeg.. Mijne is ook echt een lieve schat hoor dus ze bestaan nog zeker wel.
Ik wou eerste de short uggs in het zwart.. ben ik even blij dat ik ze niet op internet besteld heb.. kwam er namelijk niet in met me voet heb maat 39 tot 41 proberen aan te krijgen maar me wreef zit te hoog/is te dik. gwn een tip hoor.. ik heb nu Waardijk 0-bailey button deze
Wooooooow wat veel! Gaaf zeg! Hoop sowieso volgend jaar nog een paar aan te kunnen schaffen Heb nu voor mij een paar en voor mn zoontje.
Jeeeeeetje, hoe lang zijn sommigen van jullie bezig om tot zo een mega collectie te komen?? Ik hou het nu bij 1 paar, hoor. Hahaha. De classic short chestnut. Ben sinds 2 weken trotse eigenaresse! MAARRE..... WAT ZIJN DIE UGG'S GRUUUUUWELIJK LEKKER WARM, ZEG! Wanneer ik buiten loop heb ik gewoon nog warme voeten! Vind het dan zoooo zielig als ik mijn dochtertje in haar buggy zie zitten met de look a like versie! voel me bijna schuldig.. Ik ga voor haar dus ook UGG's halen, maar heb je die voor een dreumes??? Maatje 20/21?????
@assi: ja hoor, je hebt zelfs baby uggs even bij Schoenen & Laarzen online van alle bekende merken - Van den Assem Schoenen kijken of ze ze hebben of Cosmic Cowboys PC hooftstraat 47 Amsterdam biedt herenkleding, schoenen, dameskleding, schoenen, kinderschoenen en laarzen van alle bekende merken! en anders even op de ugghyve vragen waar ze te koop zijn Uggs - Hyves.nl hier in de winkel hebben ze superveel baby/dreumes uggs te koop (helmond)