bij assem.nl hebben ze alleen nog maar maatje S en M. Ik moet voor mijn dreumes een L hebben (16 t/m 24 maanden)
Devilschase: Jeetje wat een collectie!!! Die met die koeienprint zijn super schattig. Heb ze ook bij de bristol gezien in kleine maten en vond ze zo lief. Maar ja, ik heb een jongetje dus ga hem dat niet andoen Daantje: Jij hebt ook een mooie collectie En dat binnen een jaar! Ladyliberty verkoopt geen uggs meer.
Ik heb de ugg classic short in Chestnut en vandaag krijg ik weer nieuwe uggs binnen De bailey button chocolate bij van assem besteld... Ben ook aan het twijfelen of ik ze voor mijn dochter van 4 moet bestellen.. Ik heb nog helemaal geen leuke winterlaarzen kunnen vinden voor haar...
bij de Classic tall kan ik op internet niet vinden of je deze wel kan omslaan wel toch ? dames help ben ik er na een week weken en wegen uit dat ik ze wil. ben ik bang dat je ze niet kan omslaan
Ladyliberty.nl verkoopt nog wel baby uggs alleen ze bied ze aan op de Ugg hyve en niet meer op haar website vermoed ik.
Ik wilde Uggs bestellen voor mijn zoontje via deze MP advertentie: Marktplaats.nl > NIEUWE Baby UGGs Erin in Roze/Zand/Sand/Chestnut OP=OP!!! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes Ik stuurde een mail en kreeg echt binnen 2 minuten dit mailtje terug: De voet kan niet groter zijn dan 13,d cm dan past ie prima Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel Met dit mailadres: seyoung2009@live.co.uk Ik weet niet of ik het kan vertrouwen.... Wat denken jullie?
Ugg label van Erin in Chestnut heeft een lichte kleur, die op de foto is donker ik zou ze niet vertrouwen!
thanks,Ik had er ook al een raar gevoel over. Aan de andere kant lijken ze wel echt en ziet het bont er goed uit. De prijs is in verhouding dan ook niet zo raar. Ik ben alleen bang dat ik ze niet opgestuurd krijg omdat ik het mailadres en de snelheid van beantwoorden niet helemaal vertrouw.
@Luna: die zijn hartstikke nep de prijs is ook veeelte laag voor nieuwe baby uggs.. Volgens mij kosten ze normaal 90 het is volgens mij gewoon een handelaar, wie verkoopt er anders zoveel uggs voor zo weinig ( en hij maakt er ook nog winst mee ook) op de ugg Hyve worden nu ook babyuggs verkocht in de blog die wel echt zijn. (Hyves.nl: always in touch with your friends)
Jeej! Ze zijn binnen! Vorige week donderdag verstuurd vanuit Amerika en heb ze nu al binnen! Was 49 euro kwijt aan de deur viel me mee had 56 uitgerekend De sand en chestnut zijn nieuw.. Me happy! Zo zonde om te dragen eigenlijk
Mooie collectie hoor! Waar bestel jij ze dan? Voor 49 euro twee paar echt uggs???!!! Of begrijp ik het niet helemaal goed?