Dit zijn zeker wel de echte heb ze gewoon in de winkel gekocht officele verkooppunt. En de labels zitten er gewoon enzo zal wel een foto maken het is niet echt bij de hak maar daar wat boven.
Dat wordt denk ik een heeeeeeel duur grapje.. Ze zeggen dat je altijd beter per paar kan kopen dan met heel veel paar tegelijk voor de extra kosten, want boven een bepaald bedrag worden de douane kosten en TNT kosten etc hoger Ik zou het eens navragen bij de dames op de Ugg Hyve Hyves.nl: always in touch with your friends
Dat hoort echt niet!! Hoelang heb je ze? Ik zou teruggaan als het daadwerkelijk zo is, misschien een productiefout.. Ben benieuwd naar de foto
Dit hoort echt niet hoor, vooral niet na korte tijd!! Zit er een zilver labeltje in je linker Ugg? ( dat hoort sinds de collectie van dit jaar als herkenning van echtheid)
Ik heb ze zins vrijdag.. Ow lekker dan want dit is voor mij erg veel geld. Hoop dat ze niet moeilijk gaan doen.
Ooh ok, dankjewel, dan ga ik lekker zelf bestellen. Ik heb ook een kortingscode van 10% dus omgerekend kom ik inclusief verzendkosten op 137 voor classic tall chestnut, al zou daar nog 50 euro invoerrechten bijkomen is het nog niet veel natuurlijk.. Ben benieuwd!
Ik zou gewoon de zool goed afdoen zodat er geen vuil te zien is en zeggen dat je ze nog niet hebt aangehad en wil ruilen voor een ander paar? Of gewoon je geld terug vragen en online bestellen bij assem.nl ( heb je ze binnen 2/3 dagen en mag je gewoon terugsturen als ze niet goed zijn, doe ik ook altijd )
Ik heb Vandaag al de hele dag opgelopen en denk dat ze daar niet meer in gaan stinken maar als jullie zeggen dat dit niet kan wil ik gewoon nieuwe klaar.
Heb je Trouwens wel de goede maat? Schoenen lopen ALTIJD in de breedte nog uit ( dan krijg je NOG een ergere vouw) dus ze moeten wel goed aansluten want als het bont platgelopen is zijn ze groter
Ja want ze zaten al erg strak terwijfelden nog of deze niet te klein waren en ik een maat grote moest nemen.
Je moet ze ook niet te strak kopen want schoenen lopen NOOIT in de lengte uit en anders komt je teen straks door de voorkant eruit Dus zorgen dat je teen nooit tegen de voorkant aankomt anders zijn ze te klein en komt je teen er gegarandeerd er een keer doorheen
Nee dat gaat denk ik niet gebeuren want nu na 2 dagen zit deze al een stuk loser het was echt dat me voet tussen de zool en boven kant vast zat haha maar dat bont is nu al wat platter. ik doe nog even wat google en dan ga ik morgen over terug of dinsdag ... Bedankt voor jullie tips nog meer zijn welkom.