ja de showroommodellen die al 100000 x lomp aan zijn getrokken en er al een jaar staan, maar toch geen nieuw paar van net een dag oud! ik had het niet gepikt en mijn geld terug geeist.. je mag sowieso de koop ontbinden binnen zoveel dagen bij een niet deugdelijk product zoals DIT
Ik zou gewoon nogmaals teruggaan naar de winkel, denk dat ze weinig met je klacht zullen doen of pas na maanden aangezien ze denk ik veel benadert worden
Ik zou me niet af laten schepen hoor, ik ben daarin een hele harde. Je had de schoenen pas 1 dag, je had ze gewoon goed moeten reinigen en terugbrengen omdat je ze " niet mooi vond" ofzo, dan hadden ze ze vast teruggenomen want aan schoenen waar je 1 dag op loopt zie je niks aan. Ik loop nu al 4 weken op m'n uggs en die hebben nog ineens gebruikerssporen. Je mag sowieso ruilen binnen 14 dagen/30 dagen!! Je staat gewoon in je recht hoor, ik zou dreigen met de rechtsbijstand in te schakelen of een brief naar kassa te sturen !! Ik denk dat mailen of bellen naar UGG juist weinig zin heeft.
Stuur wel even prive inverband met mee lezers.. Terug brengen heeft geen zin want die vouw zie je duidelijk zitten daar stinken ze niet in... Ga wel ugg nederland een mail sturen. Bedankt voor je tips
Ik zou dus een e-mail sturen naar Ugg en een foto'tje van je laarzen erbij doen. Zeggen in welke winkel je ze hebt gekocht en dat ze je niet willen helpen. Ervan uitgaande dat Ugg zèlf je klacht wel serieus neemt, de e-mail van hun uitdraaien en weer meenemen naar de winkel en alsnog een nieuw paar eisen. Tenzij Ugg zegt stuur maar op en dan krijg je van ons een ander paar. Succes, laat je ff weten hoe het afloopt?
Heb net een mail gestuurd na ugg ben benieuwd wat ik terug krijg.. kon geen foto mee sturen via dat progamma wat kun op de site hebben staan maar heb gezegt dat ze die nog krijgen als ze mijn een mail terug sturen.. Ik vind het echt geweldig lief dat jullie zo mee leven.
Tof. Je hebt gewoon recht op een goed paar. We hebben het hier niet over schoenen van een paar tientjes he. Ben benieuwd wat Ugg zegt, heb wel eens gelezen dat hun service goed is. Welke regio heb je de schoenen trouwens gekocht, als het een beetje in de buurt is ga ik met je mee naar die winkel hoor. Zo makkelijk komen ze niet van mij af, grrrr.
klavertje dat is niet netjes zeg! ik heb o.a de classic short chocolate en die heeft een vriendin aangepast maar zo hard eraan getrokken dat ik thuis zag dat er onderaan een stuk van de naad los was.. gewoon kapot nou hadden we de winkel in breda opgebeld en die zeiden dat we eerst de schoenmaker moesten laten kijken maar die kon niks doen en was erg negatief dat het zo'n slechte kwaliteit schoenen zijn (nou vind ze ideaal en nog nooit zoiets gehad) de winkel zei dat we dan terug moesten komen maar zijn nu de bon kwijt hebben jullie dit ook eens gehad?
hey meiden ik wil graag deze bestellen, normaal vind ik uggs lelijk maar deze spreekt me wel aan, wie heeft deze en wat zijn de ervaringen? ugg classic cardy zwart
Nouja ik heb ze besteld ben 150 euro armer heb maat 41 dus maat 10 besteld , ben benieuwd of ze wel goed passen want heb gelezen dat ze ruim uitvallen maar heb brede voeten dus moet wel passen , anders ruilen ze wel toch bij Van den Assem>