Grr de classic short choco zijn overal uitverkocht in maat 7.. Vanmorgen was er nog een paar bij vd assem alleen nu weer overal uitverkocht.. Uggs gaan hard op dit moment
jaja, ze staan eindelijk weer online.. meteen besteld bij vd assem en krijg ze denk ik morgen of zaterdag binnen ( gaat echt snel daar asiqz) alleen jammer dat de sleutelhanger actie alleen in de vd assem winkels geld
Meiden, ff een waarschuwing. Een vriendin van mij heeft Uggs besteld op www.saleuggs.org. Doe dat dus NIET want het blijken oplichters te zijn! :x Ik zou mij dus aan het lijstje van winkels houden dat op de website van Ugg's Australia zelf vermeld staat.
Heeft ze nog geluk dat ze ze binnen heeft als de douane merkt dat je neppe uggs invoert worden we vernietigd en krijgt degene die ze invoert ( in dat geval jijzelf dus) een boete van rond de 300 euro omdat dat strafbaar is ken veel mensen die een boete hebben gekregen..
Ik heb verschillende Uggs; De classic tall black & chestnut. Classic short in Fuchsia & zilvergrijs metallic En de ultra short in het lichtbeige. Heb ook de bailey button short gehad, maar die worden zo lelijk, die flappen gaan helemaal hangen, vind ik echt ontzettend zonde. Ik koop ze trouwens gewoon in Eindhoven bij Arendonk schoenen, of Nachtegaal/Schellekens. Laatst ben ik lekker naar Amsterdam geweest, en heb ik bij Cosmic Cowboys 2 paar gehaald, omdat ik maat 10 heb... (Is meestal weg in Eindhoven).
Oh ja, da's waar. Dat worden hele dure nep Ugg's dan. Maar in dit geval heeft ze niks binnen gekregen. Ze incasseren gewoon het geld en sturen niks op. Het is een of andere Chinese bende schijnt het. Ze probeert nu haar geld terug te krijgen, gelukkig had ze maar één paar besteld dus de schade is nog beperkt. Ik ben trouwens echt heel tevreden over Zappo's en shoe-store.net. Echt goede service en ze leveren snel. Zit je op je choco Ugg's te wachten nu? Die kleur wil ik ook nog een keer!
Nikki hoeveel douane geld moet je betalen voor 1 paar schoenen dan? Heb 2 weken geleden bestelt en ben erg benieuwd! Wil nog wel graag een paar Classic Tall maar vind ze erg duur hier in nederland. Classic cardy | Zwart deze vallen wel mee in nederland bij assem maar lijken ze beetje qua lengte/vorm of helemaal niet help dames! Ik moet zowieso even wachten op die andere want weet me maat niet zeker heb nu maatje 40 en heb al uggs w9 maar die zijn iets te groot dus heb nu w8 bestelt. Maar men wat jeuken me handen om ze gewoon te kopen Ik zoek gewoon nog 1 paar zwarte laarzen
onder de 150 euro is het minder dan boven de 150 euro er komen ongeveer (bij shoe-store) 23 dollar verzendkosten bij, meestal 19% btw, + kosten voor tnt en douane. meestal ben je bovenop de prijs die je meteen betaald zo'n 30 euro aan de deur kwijt ( je moet altijd nog wat aan de deur betalen als je vanuit het buitenland besteld)
Jah maar schoenen waren natuurlijk die prijs totaal was ik iets van 228 kwijt incl shipping natuurlijk nou duimen op bijna geen extra kosten
Dames, Heeft iemand van jullie deze uggs model? Ik vind hem heel erg mooi, me man heeft hem voor me besteld.
Nou heb ze al binnen maar heb ze aangedaan ja ze zijn wel erg lekker om te lopen etc maar ik vind het mij niet staan staat zo lomp vind ik dus denk dat ik ze ga terugsturen. Gonca die zijn wel erg mooi idd waar heb je die besteld dan?
Ja he ze zijn echt heel mooi, je heb ze ook in grijs kleur, en Caramel. Maar ik vind bruin mooier UGG Classic Short 5899 Chocolade [UGG-Classic-Short-5899-3] - $95.88 : uggs australia, uggs nederland online goedkope verkopen