Show je UGG AUSTRALIA'S en vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Asiqiz welke had je ook weer?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat zijn helaas neppe uggs. Voor 95 dollar heb je never nooit echte uggs + het model bestaat niet van Ugg australia, dit is dus een namaak :(
    Op de Ugg Hyve staat deze site ook als zeer onbetrouwbaar

Nu maar hopen dat ze niet vernietigd worden en je geen boete van 300 euro krijgt wegens het invoeren van neppe uggs want dat is strafbaar.

3. SeaShell

Asiqz: aaah balen zeg dat je ze niet mooi vind!

Vd assem heeft gelukkig een goede service waarbij je je geld
    Zo terug hebt!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gonca: Die zijn gaaaaf!

Ik heb zelf 2 paar Uggs, de echte.
    Ik heb de korte chestnut en nu net nieuwe, die korte met die knoop in chocoldebruin.

Die chestnut had ik vorig jaar aan de in de supermarkt en er was een dom wijf die wasverzachter liet vallen. Mijn hele uggs onder de spetters. Ik was boos op haar maar dacht wel dat de spetters eraf zouden gaan... Liet het dus daarbij. Bleek dat de spetters er niet meer af gingen, ze zaten helemaal onder. Kreeg ze nergens mee schoon. Wilde ze dus weggooien, maar nu heb ik ze helemáál ingesmeerd met wasverzachter :D Ze zijn nu wat donkerder en kunnen er weer mee door :D

5. proudmommyof2

proudmommyof2 Actief lid

3 nov 2010
    192
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nederland
    Hey allemaal,

schoenenvoorjou.nl is een goede site,hoor ik.
    Zelf heb ik ze in NL in een winkel gekocht.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @ Gonca: deze website lijkt heel erg op de website waar een vriendin van mij opgelicht is toen ze Ugg's kocht! :$:$:$ Als je op het contact formulier klikt krijg je ook Chinese tekens en het eindigt óók op org. Er schijnt een Chinese bende achter te zitten, zie mijn eerdere post. Je krijgt óf nep Ugg's toegestuurd óf helemaal niks en je creditcard wordt misbruikt voor andere aankopen schijnt het. Tenzij je 300% zeker weet dat dit een betrouwbare site is onmiddellijk je creditcard laten blokkeren en je bank inlichten!!! En echt, ik zou alleen nog maar bestellen bij de sites die Ugg's zelf op zijn website heeft staan. Als ze zó goedkoop zijn is het sowieso bijna altijd nep. :x Succes ermee, echt balen voor je.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik had de classic cardy in zwart, het zijn verder wel mooie schoenen maar misschien komt het omdat ik maat 41 heb dan zijn ze wel ergg groot, ik denk dat ik deze terugstuur en bij de bijenkorf ga kijken voor een nieuw paar uggs

8. SeaShell

idd echt balen voor der :( je ziet op die sites ook modellen die helemaal niet bestaan, zoals die ze heeft gekocht :( ook hangen er als je op ''bailey button'' klikt allemaal kaartjes aan de uggs en dat is dus nooit bij echte uggs

95 dollar kostten haar ''uggs'' en dat is iets van 65 euro, dus daarvoor heb je sowieso nooit echte uggs , dus ik zou echt mijn creditcard of andere dingen laten blokkeren en mijn geld terugeisen nu het nog niet is opgestuurd

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik kan er zó kwaad om worden he dat soort oplichters! :x Ik hoop dat Gonca dit tijdig leest want bij mijn vriendin hebben ze geprobeerd met haar creditcard te misbruiken maar omdat ze het zo snel had gemeld bij haar bank en zij de kaart hebben geblokkeerd was de schade gering. Haar geld kan ze wel naar fluiten, had dus niet met PayPal betaald en buiten de EU is dat gewoon onmogelijk om terug te halen. Maar goedkoop is dus echt heel erg duurkoop bij dit soort zaken. :(

10. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0

Jeetjeee zegggggg, wel raar:( ik heb track&trace code gekregen, en daarop staat mijn adres gewoon?????:(:(:(:(

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Meis, ik vind het echt kl*te voor je! :( Eerst begin van de week een vriendin van mij en nu jij weer. Maar zij heeft ook de website bekeken van ugguggs.org en hij is nagenoeg identiek aan die waar zij besteld heeft en opgelicht is. zie www.saleuggs.org. Enige verschil is dat die van haar in het Engels is....maar let maar eens op. Op ugguggs.org is heel "raar" Nederlands geschreven, echt overal. Ze hebben er gewoon een vertaalmachine op losgelaten, dat is overduidelijk. Geloof mij, die website rammelt aan alle kanten. Heeft je man trouwens met PayPal betaald toevallig? Dat track&trace nr zegt helaas niet zoveel, zelfs niet als het gewon werkt. Ze kunnen natuurlijk ook een lege doos opsturen of een heel ander artikel. Sowieso zijn het NEP Ugg's, misschien sturen ze die wel gewoon op hoor. Maar als je dan dubbele pech hebt krijg je idd nog een vette boete van de douane. :x En tenslotte wil je echt niet dat al je creditcard gegevens nu in handen zijn van een stelletje internationale criminelen dus die zou ik dus echt meteen laten blokkeren. Heeft mijn vriendinnetje ook gedaan.

Sterkte, als je nog hulp nodig hebt pb je maar hoor. :)

12. SeaShell

13. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Dankje wel voor je hulp meid, Klopt hij heeft met paypal betaald.
    We wachten nog wel even af.

Groetjes.

14. SeaShell

ik zou ze annuleren meid. zo snel mogelijk mailen dat je je geld terug wil en anders de politie inschakelt wegens criminele praktijken

als de douane het ziet worden ze vernietigd en krijg je dus 100% zeker een boete van 200/300 euro

kijk eens op Uggs - Hyves.nl daar staan tientallen verhalen van meiden wiens uggs werden vernietigd en een dikke boete binnen kregen, want wat je doet is strafbaar, je voert een namaak product in NL in..

ik zou mijn geld terugeisen, ze zijn toch nog niet verstuurd??

15. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Jeetje! Smeerlappen he, je zo op te lichten!
    Maar als je dat Nederlands ziet, gaat er bij mij al een belletje ringkelen. De uggs bailey button triplet die ik heb, zijn daar 96 dollar, en ik heb er hier in nl 239 voor betaald... Dus dat kan echt nooit!
    Kun je het bedrag niet terug laten storten via je bank??

16. SeaShell

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Weet iemand misschien of de site: www.outlet-boots.com echte uggs verkopen?
    Een meisje wat ik ken heeft daar namelijk Uggs besteld, en zien er echt uit, maar omdat ze een stuk goedkoper zijn kan ik het me eigenlijk niet voorstellen....

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zijn neppers!!! Ze staan NIET als authorized dealer op de Australische, Nederlandse of US site. Als je de site op Google intypt kom je dit ook tegen. Een voorbeeld:

http://WWW.outlet-boots.com is dus NEP ik heb betaald via ideal ik zag dat de tegenrekening 116537353 was. Die heb ik gegoogled en kwam uit bij TROS Radar opgelicht, ze verkopen niet alleen UGGs maar ook boeken en goldgards! Op zoekertje stond ze ook, ben een naam tegen gekomen Janine Beers, die bood UGGs aan en verwees naar haar site die outlet-boots.com. waardeloos

Ik zou zelf sowieso niks bestellen via Ideal of overschrijving vooraf tenzij je 100% zeker weet dat het betrouwbaar is. Je vriendin is er dus helaas ook ingestonken lijkt het......:x

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven

Bedankt voor je reactie! Ben blij dat ik daar nog niks heb besteld dan. Vond er zo'n leuke modellen en kleurtjes op staan, waar ik naar op zoek ben. Maar dan ga ik toch echt liever voor de echte!

Weet iemand misschien een site die leuke orginele Uggs heeft? Wil graag nog wat aparts. Heb de classic short al in fuchsia en de classic short in grijs metallic. :D

Deel Deze Pagina